Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Baby solbriller, hvor finnes de? Pris? Noen som har erfaring med de? (tenker på de med sånn "reim" bak på hodet) Mini er bare 7mnd så han går ikke enda,men kan likevel være kjekt at han kan sette beina ned på snøen om han vil opp og røre seg, tenkte å kjøpe slike tøfler som ligner på vanlige "polvotter" i stoffet. Sko er jo ikke mye vits enda.. Tips om pris og salgsteder? Erfaringer? Og om noen har tips/erfaringer/ideer om andre lure ting så blir jeg glad for svar :-)
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 BabyBanz solbriller til baby selges på apoteker, ihvertfall! Skotøy lurer jeg ogå på, det eneste jeg har sett er Reflex sine vanntette, de funker vel kanskje med ullsokker i? Kjekt å se om noen har supertips.
Mamma Mirabell Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 fåes på apoteket, babyshop, fru lyng.. ligger vel på 150-250 kroner.... fine de egentlig, men opplever at de ofte er litt trange... Har kjøpt sånne skovotter fra troll til mini.. de var på salg på babyshop. 50% av 250 kroner.. Er ikke kjempetykke men er vanntette og bruker ullsokker under de...
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2008 Disse solbrillene, er de "harde" i kantene eller finnes de med sånn myk "tøykant" som voksnes skibriller?
Mamma Mirabell Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 har bare sett at de er harde... men de finnes i forskellige str.. En for bebier og en for barn fra 1 år tror jeg ( eller var det fra 2 år???)
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2008 ...og om noen har erfaring med bruk av pulk, så tar jeg også imot tips om det også;-) Ligge eller vippes litt opp(med støtte bak og i sidene)?
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Hei apoteket (husker ikke hvilket) har påsketilbud på babybanz nå. Vi kjøpte til Mini på 7 mnd. Bruker dem i bila også vi. Han digger dem. Kostet 60 kr. men tror det tilbudet jeg så var på 85 kr. Solkrem?
chill+enda en til Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Apotek 1 har halv pris på slike solbriller nå, koster 84,50 på tilbud.
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2008 ..har de "myke" eller "harde" kanter? må kansje ta meg en tur å se i morgen :-)
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. mars 2008 ...ingen med erfaringer fra pulk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå