Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Vi får ei jente til i mai, men er så og si blanke på navn. Syns det er så utrolig vanskelig med jentenavn. Guttenavn der i mot, er null problem, men det har vi jo selvfølgelig ikke noe bruk for... Snuppa vi har fra før heter Sarah. Vi har tenkt på Nathalie, men jeg vet ikke. Er veldig usikker. Noen med noen gode forslag? Liker egentlig Emma veldig godt, men det nekter sambo. Da er han overbevist om at ungen kommer til å bli mobba...
En Prins + Prinsesse Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 jeg syntes victoria er veldig fint dAA=)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Ja, det har alltid jeg likt og. Hadde det som forslag til vår første, men det likte ikke sambo...
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Johanna Lilly Olianna Mina Jenny Fiona
Torpekjærringa Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Sarah & Frida Sarah & Sanne Sarah & Rikke Sarah & Norah Sarah & Thilde Sarah & Anine Sarah & Ella ikke Nathalie....fint navn , men supervanlig nå for tiden !
gutta00,05&09 Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 jeg liker godt *Tiril *Cecilie *Malene *Alice
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 Emma er bare ultrapoplært, ville styrt unna det! Hva med: Sofia - Jeg kjenner verdens søteste søstre som heter Sarah og Sofia. Selma Vilja Ada Alma Leah Ylva Tilia Nora Wilma
*Minnie Mus* Skrevet 9. mars 2008 #12 Skrevet 9. mars 2008 Emma er kjempefint men veldig pop da... Natalie er også kjempefint... Ellers liker jeg Silje Christina Camilla Leah Sofie Elise
Nilena Skrevet 9. mars 2008 #14 Skrevet 9. mars 2008 Ingelin Kine Maja Mali Julianne Line Runa Stine Kariann
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 9. mars 2008 #15 Skrevet 9. mars 2008 Esther er et nydelig jentenavn,syns jeg(vesla mi heter det). Sarah og Esther passer fint sammen,eller:)? Andre fine navn er f.eks: Siss,Marjo,Maja,Lisa,Anna,Hedda,Mari,Eirin,Caroline,Camilla,Annette og Rakel. Får vi høre hva dere bestemmer dere for?Lykke til med navnevalget,det er vanskelig noen ganger det altså. Mvh
Kirsebæra Skrevet 9. mars 2008 #16 Skrevet 9. mars 2008 Jeg er blitt helt forelsket i Iben=) Iben er så fint navn syns jeg, men jeg kan ikke bruke det. for da blir samboeren til søssa onkel til to stykker som heter Iben... Sara og Iben syns jeg var fint=)
RundLurt? Skrevet 9. mars 2008 #17 Skrevet 9. mars 2008 Mine to heter Eirin Madelen og Malin Alexandra, men liker også navn som: Martine Iben Carmen Malene
Tre jenter søte små Skrevet 9. mars 2008 #18 Skrevet 9. mars 2008 Vi har ei Sara og ei Anna. Synes selvfølgelig at de to navnene er fine sammen Venter ei Nora om 6 uker.
LilleVilleVilja Skrevet 9. mars 2008 #19 Skrevet 9. mars 2008 Vilja! Fineste navnet i verden Og passer fint til Sarah.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå