Gå til innhold

stoler ikke på sambo lenger.. sliter litt nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at jeg er paranoid og mistenker ham for alt mulig..

Er ganske sikker på at han er betatt av en venninne av seg.. Han sier vertfall ofte at "oi.. hun har forandret seg.. hun har jo blitt skikkelig deilig" osv.. Til meg sier han til nød at "du er jo søt da..".. Har ikke hatt noe problem med at han synes andre damer er fine før, men nå merker jeg at det ødelegger meg..

Jeg sjekker mobilen hans hele tiden.. der er aldri noe.. Sjekker loggen på dataen og (ja jeg vet jeg er syk), men den har han merkelig nok slettet.. Det gjør meg paranoid.. Er sikker på det er noe der som han skjuler..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i 90% av tilfellene hvor kvinnen mistenker mannen for noe, så stemmer den magefølelsen. ta deg en prat med ham du :)

Skrevet

det var en rar ting å si da " hun har blitt skikkelig deilig..."

det er ikke rart du blir paranoid.. det kunne til og med jeg ha blitt:o)

men...jeg hadde svart med samme mynt (om det ikke hadde hjulpet pratet med han om dette først da).. jeg hadde tatt for meg en av hans kamerater og gjort det samme med han, som han gjør med venninna di..se om han fatter poenget da??

Skrevet

Prat med ham du! Er ikke bra og ha det slik du har det nå... Jeg har vært der og det ødela meg. Jeg fant da også det jeg lette etter til slutt, men da var jo jeg "skurken" som sjekka mobilen hans! Tok meg lang tid å komme over løgnene!

Så mitt råd til deg er prat med ham og sørg for at det skjer en endring.

Lykke til, håper det ordner seg!

Skrevet

Det var virkelig ikke noe allright sagt av han. Alle synes vel at noen av det andre kjønn kan være greie å se på, men å si det på DEN måten, da! Synes det var skikkelig dårlig gjort ovenfor deg!!!

Jeg hadde klikka og blitt utrolig såret!!!

Enig med de over her, snakk med han om du klarer. Spør om det du er redd for, og fortell at du ikke synes noe om at han omhandler andre

damer på den måten... Får deg kanskje ikke til å føle deg så innmari vel...

Masse lykke til:o)

Skrevet

Vel.. fått oppklart mye nå..

Viser seg at jeg er litt paranoid uten grunn.. Er jo mistenksom mot sambo hver gang jeg er gravid, så er mulig hormonene spiller meg et puss..

Han trodde ikke jeg tok så veldig på vei for det han sa siden jeg aldri har reagert på det før, men skulle slutte å si sånt nå siden det sårer meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...