Gå til innhold

Hva syntes dere om dette??Bør jeg dra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har ikke et bra forhold, jeg er sjalu og sta, han er også sta men når han blir sinna så sier han så utrolig mye stygge ting til meg som f.eks:skulle aldri fått barn med deg, du er stygg, Hore, du er syk i hodet osv..I går var vi ute å handlet og jeg ville kjøpe en togbane til mini som var satt ned til halv pris.Han kjøper aldri noe til mini og begynte å sette seg på bakbena fordi han syntes mini har nok leker.Jeg syntes dette var billig og h*n har ikke togbane så derfor sa jeg at vi kjøper den selv om han ikke ville være med å betale.Det endte med at jeg betalte den selv men det som var det værste var at han sto og slang dritt til meg i kassa så alle hørte det.Han sa at jeg var syk i hodet ja rett og slett dreit meg ut og etterpå mente han at jeg fortjente det fordi han mener vi skal være enige om det vi skal kjøpe og at jeg borskjemmer mini noe jeg ikke gjør.Hva syntes dere?Jeg vet jo selv at jeg ikke bare burde bestemme men han bryr seg ikke så mye ellers.Føler vel egentlig at jeg vil flytte men det er ikke så lett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er dette verbal mishandling, og er minst like ille som fysisk mishandling! Slår han deg, vil merkene forsvinne. Men undertrykker han deg, vil det prege deg for alltid! Ingen skal finne seg i å bli kalt hore, syk i huet osv av en person som liksom elsker deg! Han trenger hjelp, kom deg bort til han har oppsøkt fagpersonell! Fortell han at du er verdt mer, og at du ikke vil være i et forhold med han før han innser problemet.. Du elsker han sikkert, derfor trenger det ikke å være kroken på døra for alltid, men bare til han forstår at hans kjære, hans barns mor, må få den respekten hun fortjener!

Skrevet

Tusen takk for svar det trenger jeg:) Jeg er enig med deg føler meg ikke respektert i det hele tatt og herregud så flau jeg ble når alle hørte hva han sa til meg, butikken var full av mennensker.Jeg er ikke den enkleste å leve sammen med heller men jeg driter ikke han ut på den måten eller sier sånne ting.Kan noen legge ut hovedinnlegget på skravle for meg?

Skrevet

Jeg kan ikke legge det på skravle, for jeg vet ikke hvordan man gjør det..

Må bare si at jeg fikk så vondt av deg, må være forferdelig for selvfølelsen din! Men, til din trøst, jeg tror de ansatte i butikken heller reagerte på hans språkbruk, og forsto nok at grunnen til at du bare "tok imot" var for å ikke krangle i butikken deres =)

Men fortell han det jeg skrev over her, du.. Kanskje han våkner opp.. Hvordan er familien hans, er de like "stygge i munnen"? Mange er vokst opp med sånt, og tror det er normalt, derfor må han få opp øya! Ingen har rett til å få andre til å føle seg mindreverdig.. Kan hende han har sosiopat/psykopat- trekk og da må de kveles ved rota!!

Lykke til!

Skrevet

Jeg føler jo at de trodde det var jeg som var helt gal men du har nok rett..Godt å høre.Foreldrene er veldig ordentlige og jeg har aldri hørt sånn språkbruk.Han sier hele tiden når vi krangler at han egentlig ikke vil være sammen med meg osv.Huff vet ikke hva jeg skal gjøre bør vel komme meg bort for vet at det ikke blir bedre.

Skrevet

Hva synes du selv om at han snakker slik til deg? Føler du at han har noen rett til å si slike ting?

Han har ingen rett til å nedverdige deg slik, ikke når dere er alene - og ikke med folk til stede. Det er greit å være uenige, men det er ikke greit å behandle deg slik han gjør. Hva tror du skjer den dagen du selv tror på alt han sier, fordi det er alt du hører? DA blir det vanskelig å komme deg ut av forholdet, som du allerede vil ut av da.

Dersom du ikke går ifra ham, skal du ihvertfall få poengtert ovenfor ham at han IKKE har noen rett til å snakke slik til deg, og la det få konsekvens dersom han faktisk fortsetter.

Skrevet

Han har snakket slik til meg i over 2 år nå, hver gang vi krangler og han blir sinna sier han alle disse tingene alt fra at jeg skulle tatt abort, jeg er syk i hodet, stygg, hore, fittekjærring osv..Begynner og få nok nå.

Skrevet

Uff... Dette ville jeg aldri ha funnet meg i. Spesielt ikke hvis det innebar å drite meg ut i all offentlighet. Jeg ville gitt ham en seriøs advarsel, si at du har fått nok av drittkastingen hans. han burde tatt se en tur til psykolog for å lære seg sinnmestring. Og hav skjer når gutten deres blir større? Skal han også vokse opp med å bli tråkket på?

Skjerper han seg ikke umiddelbart og er villig til å gjøre noe aktivt med problemet sitt ville jeg kastet ham rett ut!

Skrevet

Ja, du bør dra! Iallfall hvis han ikke slutter med dette umiddelbart! Du kan jo ikke godta at noen behandler deg slik! Jeg har en eks som kalte meg hore. En gang gjorde han det offentlig. Skikkelig flaut. Det forholdet varte ikke så lenge for å si det slik. Jeg mistet alle mine følelser for han og klarte til slutt å gjøre det slutt. Men vi hadde ingen barn da, så det gjorde jo saken enklere.

Jeg og samboeren sliter også for tiden. Jeg går og vurderer å bli alenemor. MEN han har aldri kalt meg hore e.l. Det som er irriterende med samboeren, er at han blir helt stille når han blir sur, og totalt overser meg. Sist snakket han ikke til meg på 2 dager. Så vi skal på familievernkontoret over påske.

Har dere vært på familievernkontoret?

Hva syns mannen din om måten han behandler deg på? Mener han at det er rett av han å kalle deg hore, eller angrer han på det når han er i godt humør? Hvis han mener det er rett, så er det nok vanskelig å forandre, men om han egentlig mener det er feil, så går det kanskje an for han å jobbe med å kontrollere seg selv når han er sint..?

Men uansett må noe gjøres. Om du går fra han eller om han forandrer seg... Tenk å si noe så slemt som at du burde tatt abort!! Det er jo bare ondskapsfullt!!

Skrevet

Hadde ALDRI funnet meg i å bli kalt slike ting...og det bør ingen kvinne gjøre. Og å bli slengt dritt til foran andre er helt uakseptabelt!

Greit nok at man kan krangle og ha uenigheter innimellom, men han virker ganske så slem, rett og slett.

Skrevet

H.i her.Vi har gått i familierådgiving men gikk ikke mange ganger.Jeg satt meg ned i kveld og spurte hva han syntes om at han dreit meg ut blandt så mange mennesker, og da mente han at han ble så sinna så han brydde seg ikke noe om de rundt.Han syntes ikke han burde gjort det.Jeg sa at du hadde nok ikke sagt sånne ting til en du var skikkelig glad i og da sa han nei det er ikke sikkert.Vi har bestemt oss for å flytte fra hverandre..Huff gruer meg til å bli alene.

Skrevet

Tusen takk for råd fra dere,det hjalp meg til å innse at jeg ikke kan være sammen med en som han.

Skrevet

Get out of it. Alt du får sagt på disse få linjene handler om mangel på kjærlighet og spesielt modenhet hos den mannen. Ikke særlig sexy å bli skjelt ut offentlig, gitt.

Lykke til videre, og det mener jeg varmt og oppriktig.

Skrevet

herregud... høres ut som min x... kanskje det er det... initialer LAT?!?

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette høres ut som min mann, men han kaller meg ikke i offentlighet, bare når han er sur og sint på meg...

Skrevet

H.i her igjen

Nå har jeg flyttet i ny leilighet med lillemor og det er utrolig trist..Angrer på en måte for at vi ikke prøvde mer men det er sikkert det beste..Savner han så utrolig mye så det er tungt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...