Guttemamman:-) Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 I fjor vinter brukte jeg ull hele vinteren uten problemer...men nå i vinter(mini er 21 mnd) blir han hysterisk...han vrenger det av seg og hylskriker...Kan det virkelig klø så ille??Tar jeg på han bomullsbody sier han ingenting!!!
Mamma2OO5 Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Nei, men var sånn da jeg var liten. Samboeren min var sånn og faren min (mulig de hadde litt kraftigere ull på 50tallet da han var liten;o)) så jeg har full forståelse for barn som nekter å ha på ull!
lykken på jord Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Sønnen til venninna mi ble det, men hun sa alltid: Ja det klør og ull skal klø. Snart kjenner du det ikke mer. Og det funka hver gang. Ull klør jo alltid i det du tar det på dem. Ull er oppdragelse, likt som mat
Mamma2OO5 Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 skal sies at jeg fortsatt klør som besatt når jeg har på ullsokker.. men kommer seff litt an på sokkene også da;o)
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Jeg var hysterisk mot ullklær som unge, og alle mine 3 barn er akkurat sånn som jeg var som barn..
Mrs. X Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Min og klager på tynne genserne, ikke ullstilongs og ullsokker. Jeg fant noen tynne gensere fra Nordheim som er supre da, de klør ikke.
virra Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 jeg var og er det tildels fortsatt... Måtte alltid ha genser under! Prøv fleece, superundertøy eller cubus sitt med bomull på innsiden. Mange barn som ikke kan ha ull og de klarer seg gjennom vinteren de også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå