Mamma Mirabell Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Hvor mye koster dette? Hendvender man seg til fastlegen eller??
*makrell i tomat* Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Lang ventetid i det offentlige,men også billigst, da slipper man unna med en liten egenandel. Vist man velger privat,kan man få time på kort varsel, men til gjengjeld koster det desto mer, mener det lå på ca 2000,- Mannen min gikk til fastlegen sin (bor i Oslo) fikk så beskjed om at det var 1 års ventetid...,så tok legen ett par telefoner,og vips fikk han gjort det for slikk og ingenting i Arendal,togbillettene fikk han refundert. Utrolig deilig å slippe å tenke på prevangsjon )
Mamma Mirabell Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 ja men da er det avgjordt.. hehe han SKal kappe den... gidder ikke å sstyre å stelle mer med piller og spiraler og alt annet dritt... hehe nå er det hans tur
Mamma Mirabell Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 Takk for det Er vel mest han som trenger det...hehe ( og jeg som må høre på klaginga i etterkant )
*makrell i tomat* Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Ja,mest lykke til til han ) Nå kjenner ikke jeg mannen din da,men jeg blei positivt overaska over min, utrolig lite klaging, tror nesten jeg hadde mere vondt på hans sine vegne...he-he.. Når steriliseringa er gjort,må han ha minst 30 utløsninger som han må sjekke hos fastlegen, for å se at alt er dødt. Alt dette får han nøye info om ) Lykke til med et "enklere" sexliv )
Mamma Mirabell Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2008 what??? Må han til legen å dra`n 30 ganger etter på??? shit...
*makrell i tomat* Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Nei,han må dra`n hjemme...du får hjelpe han litt da...hi-hi Etter 30 ganger må han sjekke at alt er dødt.
Mamma Mirabell Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2008 ok så han må ikke levere 30 stykker til legen??? hjelp skal han jommen få..tihiii
meg & to små vampyrer Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 Jøss, ny info! Men er da bedre enn gummi resten av livet:)
Torpekjærringa Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 Var et innlegg om det her om dagen også ......... hvis det er noe der som kan være til info )) http://www.dinbaby.com/forum/thread/137063655
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #14 Skrevet 9. mars 2008 takk for nyttig info, etter masse krøll med piller her i huset så skal kjærsten også kutte strengen etter at vi har fått kjærlighets barnet vårt en dag han trodde det var super skummelt og skulle ta fra han all mandommen hehe.. men etter at jeg har lest opp div info her inne så skjønte han at det ville bli den beste løsningen for oss også )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå