Gå til innhold

Ufaglært husmor :) !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg vaske skikkelig skittne arbeidsklær på høyeste temperatur ? Det er mannen min sine, å d er olje søl og slikt på klærne? høyeste temperatur er 90 grader på min maskin !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sikkert stoffet tåler 90 grader... Hvis du vasker på for høy temeratur kan klærne krympe. Hvis det er syntetiske stoffer klærne er laget av kan de bli helt ødelagt ved så høy temp. Ville fulgt vaskeanvisningen på klærne :)

Skrevet

ville ikke vaskt de på mer enn 50 eller 60 grader..

Med mindre mannen din skal slanke seg og krympe litt ;)

Skrevet

Oljete arbeidsklær forblir oljete arbeidsklær.... Sånn er det nok. Men du kan vakse dem etter arbeidshenvisningene. Også gjør som jeg, har en bonde til mann, som skrur og styrer.... Jeg vasker dem på høyeste temperatur etter vaskeanvisningen, med ekstra forvask og ekstra skylling. Gjerne ekstra vannstand om maskinenen tillater det.

Da blir tøyet rent, men ikke alltid pent..... Oljeflekker sitter oftest igjen ja!

Skrevet

Man vasker igrunn arbeidsklær ofte(1 gang i uka),så trur ikke du skal kjøre de på for høy varme nei.Da blir de ødelagt fort.Gjør heller det hun over skriver ;0)

Her går det i betongstøv og bygnings møkk her da,så har ikke mye erfaring på olje...

Skrevet

Samme problem her. Olje, diesel og smørning. Æsj. Vask på høyeste anbefalte med ekstra vask, og evt med vanish, disse rosa boksene. De tar flekkene dersom de ikke er gamle og inngrodde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...