Mamma Mirabell Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Han har egentlig gjordt det siden han var bitte liten, klør og klør og blir helt desp til slutt.. Innimellom klør han så mye at det sprekker opp litt ved øreflipp ol.. Virker veldig tørr i øret, i alle fall der hvor man kan se... Noen som har hatt barn med dette? Hva er det evt? Skal tillegen med han men er litt nyskerrig på erfaringer.
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Min snuppe har alltid klødd i ørene da hun er trøtt........ Helsestasjonen sa det var vanlig. For to uker siden klødde hun som vanlig og vi trodde hun bare var trøtt osv, men da viste det seg at hun hadde væske i mellom øret.... Ville kanskje fått det undersøkt.......
Mamma Mirabell Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Han gjør det masse når han er trøtt oxo men er ikke bare når han er trøtt, så derfor jeg lurer på om det kan være noe annet ja.. Takk for svar
frøkenfryd:) Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 min og har klødd en del i ørene. men det er fordi han har voks og det kan klø og irritere.
Mamma Mirabell Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 virker som om det kommer ofte litt mye voks ja..men er det ingen ting å gjøre noe med??
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Min hadde mye voks og klødde pga det. Vi dryppa noen dråper olje i ørene, det løser opp voksen og det kommer ut.
Mamma Mirabell Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2008 hvordan olje? På eget initiativ eller med oppfordring fra lege??
frøkenfryd:) Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 bare litt babyolje om kvelden før han legger seg. og så pleier jeg å legge han godt ned i badevannet så ørene er under, får skyllt dem godt da. om det ikke funker har de revaxsør dråper på apotek mot voks.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Vanlig olivenolje. Ikke noe farlig. Vi gikk til legen og fikk sjekka ørene og han sa det. Men nå ser vi når det begynner komme mye gul voks så drypper vi. Olivenoljen blir ikke liggende i øret. Det som ikke kommer ut, det trekker inn i huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå