Misti Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Jeg sitter å surfer litt mens lille gutt på 1,5 år sitter å leker på gulvet... kommer over en side der de reklamerer for en slanke pille, syntes det er gøy å lese om sånne ting=) jeg har ikke no tru på sånne ting har aldri prøvd og føler at jeg ikke har noen grunn. Men det jeg grubler over da er at dette produktet wellex har et innslag på sin side om ei dame som har brukt dems produk å i 2005 stilte hun i hjemme å fortalte at hun ved hjelp av dette produktet hadde gådd ned noen kilo. Men når hu da har stilit i hjemme så kna vel ikke dette være en bløff? eller hva tenker dere? Å hvis dette virker hvorfår er det ikke flere som bruker det? Jeg grubler stadig over sånne ting
meg & to små vampyrer Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Klart det kan være en bløff. Og det kan, som er verre, være ganske mye usunt i slike piller. + at en del folk går rett opp igjen med en gang de er ferdig med å ta disse.
Misti Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 det er det jeg også mener, man må jo legge om kosten. Jeg er litt når jeg leser sånne reklamer, men når jeg leste dette så tenkte jeg hmm....lyger hjemmet da?
Boulengerina Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Jeg tror også at enkelte ting funker på noen og ikke andre.. Jeg og leste om ei i et ukeblad som hadde tatt en renselseskur og gått ned nesten 20 kg eller noe.. Prøvde det jeg.. Gikk på kur i 6 uker og gikk ned kanskje 1-2 kg.. Tviler ikke på at det funket for henne i ukebladet, men det gjorde det rett og slett ikke for meg.. Gikk ned mer etterpå av å begynne å spise sunt og gå mer i stedet for å kjøre (eneste kjipe er jo at det tar mer tid)..
meg & to små vampyrer Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Ingen ukeblader som ikke pynter på sannheten av og til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå