Gå til innhold

GRAVID :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer kom hjem natt til lørdag, og jeg hadde lovt å vete med å teste til han kom hjem. Jeg skulle opp kl 08 neste morgen fordi jeg skulle reise på handballkamp. Voknet så klart 0745, et kvarter før kl ringte. Samboer så jeg burde vente til neste dag, så jeg ikke ble nedfor på kamp. Det kom ikke på tale! Tok en vanlig og en digital. Så på den vanlige, det kom bare test strek....så synes jeg det kom en skygge så vidt, men det gikk så sent. Så kom je plutselig på at jeg hadde jo tatt en til, den digitale...der sto det GRAVID! :o) hoppet opp i sengen vår med begge testene, se se ....trykte begge testene i ansiktet på samboer å sa

Den ene viser bare en strek som betyr ikke gravid men det er en svak strek som betyr gravid visst den blir sterkere etter det har gått 10 sekunder og den andre her viser tydelig GRAVID så me e GRAVIIIDDDD!!!!!

hehe alt dette på et pust tror jeg:) Han så litt forvirret ut et par sekunder mens han prøvde å forstå hva jeg akkurat hede prøvd å fortelle han, før ha strålte som en sol og ikke fikk sove mer den morgenen ;)

Lykkelig er vi hvertfall

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro da. Gratulerer så mye.

Skrevet

Gratulerer så mye med den voksende magen. Når var ikm??

Skrevet

ikm var fredag:)

Skrevet

gratulerer så mye!kjempe morro.håper vi andre kommer etter snart:)hehe

hvor mange pp hadde du bak deg om jeg kan spørre?

Skrevet

GRATULERE SÅ MASSE!!!

LYKKE TIL VIDERE!!!

Skrevet

Gratulerer! Ser for meg at du ikke klarte å konsentrere deg så mye på den kampen:)

Skrevet

Gratulerer:-) Kos deg masse i tiden fremover.

Skrevet

Gratulerer sååååå mye!!! :)

Skrevet

Gratulerer, gratulerer, gratulerer!!!

Skrevet

Så koselig! Gratulerer så mye og lykke til!

Skrevet

Å så gøy! Litt av en følelse sant?! Gratulerer så mye og lykke til på 1 trim!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...