flypapir Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Føler at det ofte blir ett eneste kaos med bleier, bestikkelser, snacks, klesskift osvosv... Hva er best å pakke i? Sånn minikoffert eller sekk? Må nok regne med å ha 3 kolli med håndbaggasje da turen fra a til å tar ca 24 timer. Vi er to voksne og ei tulle på 2år og jeg har en tendens til å pakke ned mye rart sånn i tilfelle... Takk for svar!
3 rosa og en blå Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Et omskift til alle tilfelle oppkast eller søl våtservietter leker til hun på 2 år salte kjeks bra for hodepine og kvalme jeg har brukt å tatt med bærbar dvd spiller og ynglinsfilmene og da kan de sitte rolig lenge og vi får slappe av. Tannkost og kam litt sminke
flypapir Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Takk for tips.. Jeg vet vel egentlig hva jeg skal ha med, men synes det er vanskelig å sortere det slik at det ikke blir kaos....
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 vet du hva du skal ha i håndbagasjen......... MEG! hihi ;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Hodetelefoner om du skal ha med bærbar dvd til ungen. Ingenting er mer irriterende for omgivelsene...
flypapir Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2008 Lengter; du får komme og hoppe nedi kofferten, for jeg tenkte å starte pakkingen i dag! Har forøvrig ikke tenkt til å ta med dvd spiller da jeg håper at de har dette på flyet.. Men skal ha med maaaaange bestikkelser i tilfelle det ikke finnes.
Fikk maibaby06 Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Jeg pleier å ha minikoffert og en bag (stor stelleveske). I minikofferten har jeg teppe, nakkepute, ekstra klesskift, nødlager av bleier, mat til flyturen, leker til turen etc. I bagen har jeg det som trengs "underveis", bleier, klesskift, mat og drikke til neste måltid, en liten mappe med lås hvor jeg har billetter, pass, bagasjelapper, forsikringsbevis etc (da er alt på en plass), en bok til turen, ja også våtservietter og stelleunderlag. Og hvis er det noe plass igjen, tar jeg med bok til meg selv og litt smågodt:) God tur!
snartmammapåny Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 vi skal selv snart ut å reise. Jeg liker og å ha ting på stell for å unngå kaos når ting skjer. 3 håndbagasjer: En med mat, drikke og litt snax En med klesskift og stelleutstyr (bleier, kluter, kremer) (lurt å ha med til de voksne også +sminke til mamma så hun ikke føler seg helt herpa etter lite søvn og mange timer på farten;)) En med litt leker og underholdning.
flypapir Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2008 Takk.. Er vel lurt å pakke det man trenger sjelden/til nød i ett kolli og den man trenger ofte et sted som er lettere tilgjengelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå