Vesle mor Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Sol skinner og mannen min kommer hjem i dag. Kunne ikke hatt en morgen i dag. Håper alle koser seg på søndagsmorgen:-)
3 blå Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 God morgen til deg også Her har vi nettopp spist frokost til barnetv, vi sov til over 8 i dag, det er deilig Det ser ut som det skal bli en fin dag i dag, så vi skal pakke sekken, ta med mat og kakao og treffe min bestevenninne og gå på tur i skogen med hennes datter Etterpå skal vi til mamma og pappa å spise pizza Deeeeilig søndag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå