Gå til innhold

God morgen, alle jenter!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sol skinner og mannen min kommer hjem i dag. Kunne ikke hatt en morgen i dag.

Håper alle koser seg på søndagsmorgen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen til deg også :)

Her har vi nettopp spist frokost til barnetv, vi sov til over 8 i dag, det er deilig :)

Det ser ut som det skal bli en fin dag i dag, så vi skal pakke sekken, ta med mat og kakao og treffe min bestevenninne og gå på tur i skogen med hennes datter :)

Etterpå skal vi til mamma og pappa å spise pizza :) Deeeeilig søndag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...