Gå til innhold

Guuuud så lei jeg er unger som krangler

Anbefalte innlegg

Skrevet

søskenkjærligheta blomstrer i heimen skjønner du hehe Det er 10 mnd mellom dem, og de krangler og sloss som bare det..Har maaaange år med søskenkjærlighet som blomstrer foran meg..*sukk*

De blir 2 i april og 3 i juni by the way

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi, ja da har du også mange år å ser frem til. Bare prøv å tenk positivt. Tenk hvor heldig de er som har hverandre og at det faktisk blir bedre og bedre for hvert år..

Har også en på 2år3mnd og en på 3 år 8mnd.

min 2åring er den verste. Han hyler og krangler for alt. og erter seg på broren hele tiden..

Skrevet

Hehe... uff ja, kan blir slitsomt det. Men, er du like heldig som meg så kommer det seg etterhvert. Mine to eldste har litt lenger avstand mellom seg (23 mnd), men de var også som hund og katt da de var 1 og 3 og 2 og 4 år, men så når de var blitt 3 og 5 år (ble det i høst) skjedde det noe. Nå er de for det meste bestevenner og leker SÅ fint sammen! :-) Spiller spill sammen gjør de også, masse. Er faktisk veldig sjeldent de krangler nå for tiden, bare evt litt sånn småplukk et par ganger for dagen som er over på 10 sekunder og slåss har de ikke gjort på mange, mange uker. Kanskje det løsner litt hos dine også når kommunikasjonen blir bedre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...