Gå til innhold

4-åringen har en lei hoste... *haster litt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er ikke syk dvs ingen feber, ikke nedsatt almentilstand, varierende apetitt ( det er normalt) ikke rennende nese, ikke forkjørlet, men han klager litt på at han har vondt i nakken.

Han har hostet i tre uker og hosten blir mer og mer surklete.

Noen som har opplevd dette? Og kan hinte meg innpå hva det kan være ?

Vurderer å ta han med til legen, men alle legene her i byen er sååååå opptatte ( uansett om de har en pasient eller 40 den dagen) og skikkelig snørrhovene ( les vi er så utrolig viktige at vi ikke kan plages med små ting uansett hva det er.. ) Føler meg så dum, liten og som en hypokonder/hysterisk mor hver gang jeg er der. Har mest lyst til å brøle ut at jeg ikke valgte å være syk mens de valgte sitt yrke, men kan ikke gjøre det fordi det vil få konsekvenser hvis jeg trenger dem senere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Han har skikkelig legeskrekk i tillegg så jeg vil gjerne ha en ide om hva det kan være for å forbrede han....

Kanskje jeg bare skal vente til det evt utvikkler seg skikkelig, eller bare går vekk av seg selv..

Skrevet

Burde få ham sjekka, kan være bronkitt feks...

Dere som bor i utlandet et sted? Ikke noen fastlege/familielege? Burde fått en henvisning til en barnelege, eller hvis dere har mulighet bestille time hos barnelege direkte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...