ZamZam Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Han er ikke syk dvs ingen feber, ikke nedsatt almentilstand, varierende apetitt ( det er normalt) ikke rennende nese, ikke forkjørlet, men han klager litt på at han har vondt i nakken. Han har hostet i tre uker og hosten blir mer og mer surklete. Noen som har opplevd dette? Og kan hinte meg innpå hva det kan være ? Vurderer å ta han med til legen, men alle legene her i byen er sååååå opptatte ( uansett om de har en pasient eller 40 den dagen) og skikkelig snørrhovene ( les vi er så utrolig viktige at vi ikke kan plages med små ting uansett hva det er.. ) Føler meg så dum, liten og som en hypokonder/hysterisk mor hver gang jeg er der. Har mest lyst til å brøle ut at jeg ikke valgte å være syk mens de valgte sitt yrke, men kan ikke gjøre det fordi det vil få konsekvenser hvis jeg trenger dem senere.
ZamZam Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. mars 2008 Ingen som vet? Han har skikkelig legeskrekk i tillegg så jeg vil gjerne ha en ide om hva det kan være for å forbrede han.... Kanskje jeg bare skal vente til det evt utvikkler seg skikkelig, eller bare går vekk av seg selv..
Sjefsmegga Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Burde få ham sjekka, kan være bronkitt feks... Dere som bor i utlandet et sted? Ikke noen fastlege/familielege? Burde fått en henvisning til en barnelege, eller hvis dere har mulighet bestille time hos barnelege direkte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå