Mammasin Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Tenger tips om alt:-)Hotell, mat, sightseeing,shopping eller hva du måtte huske. 2 voksne 1 lite barn.
emmi mi Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 hei, har vært på malta to ganger. første gang var vi i sliema andre gangen i st juliens. minus er at det er ingen sandsrtrender der, det er bare klipper. men de har sprengt ut små basseng i klippene. man må et stykke unna for å komme til sandstrender, tror de liggger i mdina. det kan også være litt dyrt der. men det er mange plusser synes jeg, blant annet mye å se på om du vil reise litt. malta er ikke store øya så du kan reise øya rundt. anbefaler og ta båttur ut til de blå grottene. anbefaler også å reise inn til hovedstaden valetta. det jeg kommer på i farta..bare spør om du lurer på noe mer:-)
Mammasin Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 Så fint:-) Tusen takk. vi leier bil og jeg lurer på hvordan veiforholdene er? Vi skal bo på et hotel litt langt med tilknyning til en strand, tok dere båttur til Gozo? Hadde du med barn?
emmi mi Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 hei igjen. etter hva jeg husker så er det litt ulike typer veier, men de fleste er fine å kjøre på. De snakker veldig bra engelsk der borte så det er bra. Man føler heller ikke at man er på typisk charter tur, det er på en måte lit "finere" der enn mange andre plasser. har ikke vært i gozo men ikke lange turen ditt. hadde ikke med barn da vi reiste.
lille_gull Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har vært på Malta! Var 16 år,så kan ikke uttale meg om hvordan det er å ha med seg små barn dit.. Det kan bli veerldig varmt - vi hadde 42 grader på det meste, og da venta de på en hetebølge..! Ungene i familien vi bodde hos måtte holde seg inne/i skyggen mellom 12 og 15 pga den sterke sola.. Var på både Comino og Gozo - flotte øyer! Anbefaler sjokoladekake i Mdina, skal visst være en av de beste i verden
Mammasin Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2008 Åå sjokoladekake er det aller aller beste jeg vet:-) Bra tips. Får spørre meg rundt i Mdina og finne den kaka:-) Takk begge to. Vi skal dit i slutten av mai, så temperaturene skal visst ikke være på det værste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå