Gå til innhold

redd for å evt miste barnet... Gravid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått driit store pupper..

pluss at den ene er mer øm en den andre.. ( vet det, er rart ;p )

Tok en gravid test fra billigtester.no..

å det kom en drit svak strek..

jeg visste ikke hva jeg skulle tro, samboern min hadde vell ledd av meg om jeg hadde vist den:p

For det var sånn at jeg nesten måtte stå med forstørrelses glass:p

 

sammenlignet med de andre nega testene jeg hadde tatt, å der var det helt blankt..

tok en test igjen i dag men den ble nega:O

 

Jeg blir gal..

 

spiser som en gris( kan være innbilt)

men magen min (ca 10 cm under navelen)

er så øm:O

trykker litt å det gjør vondt liksom..

typen legger i allefall merke til humørsvigninger stakkar...

 

men har ett spm, jeg hadde veldig uregelmessig mens..

hadde ikke hatt mensen på ca 1 år før jeg fikk den for 3 mnd siden.

å i 2 mnd var den regelmessig..

(¨hadde 32 dagers syklus)

ventet mens igjen den 5, men fikk den ikke..

testet med eggløsningstest de dagene jeg skulle vært fruktbar og hatt EL men alle var nega..

vild et si at jeg hoppet over EL denne forje mnd?

å ikke har hatt muligheten for å bli gravid?

 

eller kan jeg fortsatt ha EL?

 

Er jeg gravid eller innbiler jeg meg det bare?:o

 

Jeg så en strek jo:P

 

Haha ;D

 

MVH LilleLinn ;)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent en uke for å så ta ny test :))))

Kanskje du er gravid- vanskelig å si..... må nok bare vente :))

 

Lykke til!

Skrevet

ta en digitaltest da så slipper du å tolke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...