Gå til innhold

Flere som er våkne her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke sove pga halsbrann pluss at jeg er lys våken.... sukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp. Nå er jeg det. Våknet av at jeg hadde så vondt i magen. Sto opp, gikk på do og plopp sa det i doet.... Der lå slimproppen. Er såm mensen ekkel i magen nå så fikk ikke sove igjen...

Skrevet

Samme her. Mensenmurringer og mageknip. Ser vi har termin den 14 begge to. Førstemann da?!! Hehe... ;-)

Skrevet

hehe har du også det ja:-) Ja da blir det spennende!!! Jeg er førstegangs så jeg har lurt veldig på om jeg kom til å merke den berømte slimproppen, men det var ikke tvil her i gården nei!!! Litt artig ettersom dette er "første tegnet" på at den lille faktisk ikke skal bo i magen min for alltid!!! Satser på at hodet fester seg snart (hvis det ikke har gjort det denne uka).

Skrevet

Spennende! Ved min forrige fødsel løsnet slimproppen også på morgenen og klokken 19.30 samme dag kom den første ria.

Skrevet

Hummmmm..... nei tør ikke håpe på noe slikt!!! Jeg har tatt sikte på at jeg kan komme til å gå her å vagge til den 28 mars før noe skjer. Håper jeg ikke blir så lei da, men rart med det når alle lurer på m jeg går her enda og om vi er sikker at det bare er en.... Blir ganske bra påminnet om at nå burde det skje noe snart.

Enn du da? Har du hatt noe "tegn" på at det nærmer seg?

Skrevet

Ja, har hadd masse modningsrier og kynnere de siste dagene. Føler at hodet er laaangt nede i bekkenet...får noen ganger en følelse av at jeg nesten sitter på hodet. Går bare rundt og venter på at det skal starte nå. Er klar som et egg!!

Er 3-gangsfødende. Gikk 13 dager på overtid med første barnet og fødte 1 dag før termin på nr 2. Håper at jeg får litt før termin denne gangen også..

Kjenner du noe du da?

Skrevet

så spennende da!!! :-) Ettersom jeg ikke har vært igjennom dette før er jeg vel egentlig generelt usikker på hva jeg kjenner. Har har VOLDSOMT med kynnere de siste 3 kveldene og endel nedtrykk!!! Junior har vært veldig aktiv i tillegg og trykket meg både her og der. Vi er stortsett å går tur hver dag og etterpå er magen hard nesten hele tiden (føles det da... hehe).

Ellers har jeg vært veldig heldig. Endel ødem, men ellers frisk og rask!! Har selvfølgelig tunge dager der man ikke orker mer enn man MÅ, men det regner jeg som helt normalt, gravid eller ikke;-) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...