Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her og venter på at gubben skal komme hjem....

kjedelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da e vi jammen meg to du:)

sitter å leser innpå diskusjonsforumet til vg.. ivrige debatanter om at hugo røk i kveld! er litt (en del)overtrøtt og når folk kaller farmen folkene

Gestapo-unni og datteren torkel og pms-katarina så koser eg meg:) hehe

når kommer "din" hjem

Skrevet

da er me 3 stk... hehe venter på mannen her og....

Skrevet

Da er vi flere.. jeg skal hente min på byn når han ringer..

Noe jeg håper han tenker og gjøre ganske snart:)

Skrevet

Hehe jeg aner ikke.....

Jeg var med på vorspiel, var egentlig imot at han skulle ut (jeg har en gubbe som ikke klarer å la vær å reise på by'n når han har fått litt innabords) Jeg sa vel egentlig at jeg kunne bli med tidligere i kveld, men da jeg så hvor i farta folka var, mista jeg lysta....

Så det ble den der velkjente disjusjonen at han ville bli med hjem så jeg ikke skulle bli sur, men jeg skjønte jo fort hvor sur han hadde blitt om han hadde blitt med hjem...

Så jeg sa bare "reis" Og han reiste. Uten å gi meg et blikk en gang....

Hadde tenkt å hente han (vi ahr barnevakt i kveld) men han har visst mobilen hjemme....

Og din?

Skrevet

Godt å ikke være alene!

Sikkert ingenting på tv heller kan jeg tenke meg....?

Han har ikke med nøkler heller, så får nok ikke sove før han kommer hjem! Selv om jeg har trøst/vakt i bikkja :)

Skrevet

sku egentlig vere med ut i dag eg også da en veninne arrangerte Dildoparty... men er ikke heelt fan av det der når alle blir så fulle og jeg ikke drikker noe og bare sitter der liksom.. er ikke så flink til å ha det gøy edru når de andre drikker...

vell... min kjære kommende barnefar har jo ikke gitt lyd fra seg siden han gikk ut døren så aner ikke når han kommer hjem... men hører noe utenfor no ---whæææ så skummelt:) hehe blåser litt så vet ikke om det er han som kommer ramlende

Skrevet

mannen min får ikke ha med seg nøyler han for han har lett for å miste:P hehe så her sitter eg da. har ikke sjekket hva som går på tv eg...

Skrevet

tv'n min datt ut i sted , fikk helt noia.. hehe men ordnet seg kjapt.. er litt lam når det gjelder tekniske ting og når ikke sambo er her så kunne det gått gale.. ikke det at eg ser på noe akkurat for går bare drit...

ser på svindlettriks på discovery...

jeg legger meg ikke fordi jeg liker ikke å våkne av at noen kommer, blir litt mørkredd/husredd da.. da kan jeg like godt vere våken....

Skrevet

Har alltid med seg nøkler min da, men ikke godt å sitte her, da jeg vet at vi ikke var venner da han reiste....

Skrevet

Jeg har også trøst i hunden her jeg sitter, min kjære har faktisk hatt vorspiel her hos oss i dag, det var så slitsomt at jeg var faktisk glad han gikk.

Det var avtalen at de skulle på byn da, men det var også avtalen at jeg skal IKKE hente ham 5-6 i morgen tidlig (vi skal i bursdag til hans nevø i morgen) Så jeg er jo spent på og se om han pliutselig har havnet på narcspiel osv likevell...:)

Har ikke hørt noe enda i alle fall... hehehe

Skrevet

er vel egentlig ikke så husredd (takker hundern min ) men da må døra være låst, og alle vinduer igjen....

Men husker det var i vinter en gang, og jeg var alene.. Hørte noen gikk i grusen akkurat ide jeg skulle sovne.. Da ble jeg redd!

Heldigvis fikk jeg forklaringa på det... Bar bare en som skulle hente vann ute i krana...

(har en gapahuk like ved, og mannfolka satt der og kosa seg)

Skrevet

eg er hus redd heile tiden eg. like ikke å være alene i hus... hehe, kommer fra en plass alle kjenner alle å flyttet til by da sliter eg me de:P

Skrevet

Det er da anda hvis man kan stole på dem! Min vil aldri innrømme at han egentlig vil ut

(til og med da jeg lå på sykehuset og nettopp hadde fødd, og jeg gråt å ba han være så snill og ikke reise ut, han lovte, men...)

sånn er det i ettertid også, jeg blir med, han lover ikke å ut, men....

så jeg kan vel heller aldri vite når han kommer hjem heller...

huff nå er jeg lit negativ her... bare å beklage :)

Skrevet

ja da skjøner jeg det!!!

Bor på bygda selv ;)

I et lite byggefelt, der alle kjenner alle :)

Skrevet

Jeg vet, det er utrolig lett og bli negativ når man sitter alene hjemme og føler seg forlatt:)

Blir litt sånn selv, kjemper ordentlig av og til for ikke og bli nebbete..hehe

Skrevet

hehe sant sant. nå fikk eg nesten angst:P fant ikke mobilen hehe men fant den godt begravd i sofan ette å lete i hele huse:P blir litt sånn nå noe så verdifult forsvinner:P

Skrevet

Ja den mobilen må jeg har på en radius på 1 m når jeg eer elene hjemme hehe

så finer du den ikke også tenker du: kan jo bare ringe til den! :P

Skrevet

mobilen min døde i dag.. noen som har noen mobil tips

Skrevet

noen merke du er spes glad i?

Har selv en Sony E, K850i, grei den (låder seg av og til men...)

Skrevet

får alltid inntrykk av at sony e bare er sånn musikk mobil.. har liksom mp3 spiller så trenger ikke det..

liker samsung, det eg har hatt i det siste.. men de var ikke så fine.. liker best sånn man tar å skyver ned tastaturet om du skjønner:)

Skrevet

hadde det sist gang jeg også! Samsum.... et eller anna, som du skyver ned.... Likte ikke den jeg da....

Den Sony som jeg har, er ikke mp3 telefon. Et foto-telefon med 5 megapixler..... Tar lit mørke bilder, men de er veldig fine når man har lyset ute

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...