BergensBerta*gullgutt* Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 http://vg.transact.no/ItemThread.asp?GroupID=148&Group=Sex&ThreadID=832030&Thread=V%E6rste%20one%20night%20stand%20opplevelse%3F bare til å kose seg.. mye bra nedover:D
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 hehe bra noen har de kjekt=) lang du er på vei?
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 hehe lest de før eg:) jeg er snart i min 23 uker:D sitter hjemme en lørdagskveld mens typen er på byen.. høres veldig trist ut men er litt deilig at han kommer seg ut uten meg også
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 de er de nok=) typen min og er ute i dag men va me di før di gikk ut men fant ut eg trengte litt tid for meg sjøl i kveld. eg var nesten 2 uker over ikm å så kom TR å viste cyster kunne utsette å nå har de gått opp for meg at eg har pcos elle va de kalles. så eg lurer fælt på når eg får en liten i magen. meg å typen stresser ikke me de men de er stress berre å tenke på akuratt de. hehe. men men eg prøve jo å ha humøre oppe. byen stenger vel kl 3=)
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 oja du er prøver du.. forstår ikke heelt alle forkortelsene her inne så sjønner ikke heelt hva du mener... ja byen stenger 3, men har di ikke sjøfår så må di ta nattbussen og den e godt treg! .. men men sitter no oppe eg.. sover så lenge om dagen så blir ikke akkurat trøtt no:) du da siiter du oppe og venter?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 de eg mente var at eg har plager me å få cyster med eggstokkene helst på høyre side. så er vanskliger å balansere syklusen å bli gravid. hehe, heldivis er ikke typen så langt unna i dag. tar han 15min å gå hjem. vis han klare å gå da. hehe... kjekt de er noen som er våkne i natt:)
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2008 Hehe.. skakke si jeg gleder meg til han kommer hjem.. heldigvis har han alltid ganske rolige kvelder på flaska når han er på byn, men er han på en skikkelig fyllakule hos noen kan han vere ganske full og ekkel når han kommer hjem.. syntes jo ikke det når jeg selv var rimeldig full i lag me han, men no når jeg er edru så blir det noe anna... vert prøvere lenge eller? her var det ikke planlagt men er ikke lei oss:)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 sluttet på p-sprøyten i januar 2007. så er over 1år siden eg sluttet nå men han jobbet på sjøen i 1 halvt år så nå er de bedre da. min er en skikkelig fulle gutt når han er ute. eg er ganske vare på drikking pga vett jo aldri når eg er gravid eller noe. kan ikke teste meg vær gang heller. hehe. men tok meg jo noen glass i kveld siden eg har uken... men tenkte å starte me eggløsning tester nå da for å bli litt mer inn i dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå