Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 legen vil jo seff ikke fjerne den for eg er jo kun snart 19år. å de er risiko for å ikke bli gravid etterpå sie han. men om noen tips om å sprekke den elle å bli gravid me den cysten der? blir gal. kver gang noe går bra så kommer den. fikk den i fjor sommer og. (da sprakk den før eg viste eg hadde den) nå vil eg ha den vekk for å få barn med min forlovede...
Katsi Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Jeg hadde en stor cyste nettopp, 4 cm. Den begynte å lekke etter at jeg var hos en naturmedisiner som brukte en slags laser. Tok den utenpå magen, og ble helt varmt. Smertene lettet med en gang, gikk tilbake noen ganger og det gjorde mindre og mindre vondt. Så på UL at den hadde begynt å lekke etter første gang med laser, men skal til ny kontroll på sykehuset for å se at den er blitt helt borte. Var noe med at når den var så stor kunne den vri seg og dermed vri på eggstokken og da ville eggstokken dø pga manglende blodtilførsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå