Gå til innhold

Hm, fikk mye for pengene jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm....

Var egentlig fornøyd med sveisen, kort og grei, men skulle bare stusse litt rundt ørene, trodde jeg.

Frisøren var koselig hun, men tenkte nok at jeg skulle få mye for pengene. Hjelpes, har aldri hatt SÅ kort hår før!

Jaja, sparer jo penger på shampo da...

Noen som vet om det er salg på luer noe sted? Eller skjerf? Fryser på halsen jeg. Godt det skjedde nå og ikke for 10 år siden, da hadde jeg vel holdt meg inne en måned eller to. Vokser vel ut igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he....Beklager at jeg ler...

Var du på et sånt sted som reklamerer med betal for en, klipp for to????

Jeg er frisør og har aldri opplevd at hår ikke har vokst ut......Hvis du ser bort i fra de mennen som mister håret av naturlige årsaker da....

Luer er kanskje ikke så lett å få tak i :o) Men capser burde ikke være noe problem :o)

Skrevet

hun syns vel at kort i nakken og pigg på toppen er en kjekk og grei vårsveis da sikkert :-)

Det vokser ut igjne, jeg har forresten sett at de har salg på luer på G-sport. ;-)

Skrevet

He-he. Ja kanskje det var en ta to betal for en, to-klipp-i-en? Var nok det, for jeg klipper meg hver måned, men nå trenger jeg nok ikke å gjøre det før om minst to måneder! Kan ikke annet enn å le jeg heller, har ikke lyst til å grine...

Rask og effektiv var hun, men jeg oppdaget ikke hvor kort det egentlig ble før hun var ferdig. og da jeg kjente etter i nakket fikk jeg helt sjokk. Er ikke mye hår igjen!

Jaja, trives jo med kort sveis jeg. Rufser det til og gjør det beste ut av det, men jeg fryser altså på nakken...Greit å ha en unskyldning for å reise på shoppingrunde da!

Skrevet

Huff da..;=) Hadde det vært meg så hadde jeg antageligvis låst meg inne en mnd eller 2...

Skrevet

Er jo ikke akkurat imponert over jobben hun gjorde. Hun sa hun skulle klippe 1 cm, men det ble adskillig mer enn det, i hvert fall 4-5 cm i nakken.

Går nok ikke til henne flere ganger.

Skrevet

He he - Kort hår er jo stilig da, men kanskje alt med måte?

Trøst deg med at det vokser fort ut igjen! Kanskje hun frisøren må justere øyemålet sitt....

Skrevet

Venner meg vel til det ganske snart. Veldig greit med hår som er tørker nesten før jeg er ute av dusjen om morgenen, men som sagt, alt med måte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...