Gå til innhold

Noen som vet hva dette kan være da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som noen vet så har jeg vært mye plaget med hodepine og søvnløshet og mystiskeblåflekker....

blodprøvene ser fine ut, ingen leukemi i allefall, men antall blodplater er alt for høyt og de finner ikke ut hvorfor(ikke jernmangel)

i tillegg tild ette har jeg noen ganger hatt vondt i nyrene rett før jeg må tisse og mens jeg tisser.

det har vært opphold med ''nyrevondt'' bra lenge, men nå i kveld startet det opp igjen. men nå er det også kjempevondt nede på høyre side.

prøvde å skulle trykke litt på det for å se om det ble bedre og det ble det, helt til jeg slapp. akkurat i det jeg slapp taket var det dritvondt, å så roet det seg, men fortsatt vondt.

kan det være nyrebekken betennelse? eller noe annet med nyrene? noen som har hatt disse symptomene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske at smerter ved "trykk og slipp" nede på høyre side kan være et symptom på blindtarmbetennelse.

Men er ikke lege, så jeg skal ikke si noe sikkert.

Skrevet

Sånne rare blåmerker har jeg fått sinnsykt med etter at jeg fikk tuppa også, dukker opp på de rareste steder hehe, men jeg tror det hører med det å ha barn. Har lagt merke til veldig mange andre småbarnsmødre fulle av blåmerker også ;)

Kjenner meg desverre ikke igjen i resten.

Skrevet

Har hatt nyrebekkenbetennelse en gang. Hadde uvi og prøvde naturmedisin, noe som var det dummeste jeg gjorde. Utviklet seg da til nyrebekkenbetennelse. Hadde veldig vondt på sidene av ryggen (hele tiden), pluss de vanlige symptomene på uvi. Kanskje ikke så mye hjelp i svaret mitt...

Skrevet

nei jeg veit ikke helt jeg...

det er bare jævli vondt...litt sånn nede...ved sidena v livmora på en måte...på høyre siden + opp i ryggen på siden...kjennes nesten ut som det kunne ha vært i nyrene...kjenner det spesielt når blæra er full og når jeg tisser, da må jeg rette meg litt opp for at det skal gå over...er kjempegod til å forklare her altså!!=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...