Gå til innhold

Regelmessige kynnere? Ringe føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden ni i kveld hatt kynnere hvet 20. minutt. De varer et lite minutt, er ikke vonde eller spesiellt kraftige. Eneste som ikke er som det bruker er at de er regelmessige. Men er de så ofte at jeg bør ringe føden? Eller er dette normalt i uke 24?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ligg deg ned å slapp helt av viss de ikke går over da kan det være rier??? er ikke 100 prosent sikker her,men har hørt at kynnere forsvinner når en slapper av og ikke er regelmessige..mens rier er regelmessige og kommer selv om en slapper av...ring føden uansett,du..betre med en tlf for mye enn for lite...

Skrevet

Har jo bare vært avslappa i hele dag. Sett endel på TV, og ligget på sofaen i hele kveld.. Så kan liksom ikke slappe mere av heller.

Føler ikke det er rier da, siden de ikke er vonde og ikke er så kraftige.

Skrevet

Jeg hadde mye regelmessige og vonde kynnere sist svangerskap, fikk bare beskjed om at det var helt normalt! Alt er tydeligvis normalt når det kommer til mine svangerskap!! :P Jeg fødte uansett rett før termin, så var ikke noe farlig for min del..

Kan helt sikkert vær lurt å ta kontakt med føden/jordmor hvis det ikke gir seg! :)

Skrevet

ring føden:) det er sikkert ingenting,men skader ikke å undersøke...viss du er i uke 24 er det mye de kan gjøre viss det verst tenkelige skulle hende,men da må du være på sykehuset å få tatt lungemodnings sprøyta...men som sagt,det er sikkert bare kynnere...men det at de er regelmessige,er ikke helt bra...kynnere skal ikke være regelmessige..

Skrevet

Nei,kynnere skal forsvinne om du reiser deg opp,eller bytter stilling. men visst kynnerene dine er regelmessige,synst jeg du skal ringe og snakke med føden. masse lykke til.

Skrevet

Ok, hadde akkurat en kynner til, så jeg ringer føden og hører.

Selv om jeg ikke er så veldig bekymra, men er jo bare dette jeg har fått prenta inn hos legen at så lenge de ikke er regelmessige er det ikke noe å bekymre seg for. Og det er de jo nå...

Skrevet

Da har jeg ringt, og det var bare å legge seg å sove med god samvittighet.

Om de kom hvert tiende minutt, kunne jeg bli litt bekymra sa de. Og om de var vonde.

Så tidlig er det ikke bra om kynnerne er så regelmessige og vonde.

Men som sagt så er ikke mine vonde og det er minst 15 minutter mellom!

Så da går jeg og legger meg! Det sparker jo godt inni her, så det er jo bra da!

Takk for svar jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...