Tally Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Spesiellt e-bøker. Man skullejo tro at det skulle vært billigere enn cd-bøker siden det ikke er en fysisk vare man trengte å produsere eller lagre. Jeg har kjøpt en del svenske e-bøker nå, og de har kostet fra 50,- til 130,-nok, mens tilsvarende norske e-bøker koster 3-400,- Noen som har en god forklaring?
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 De koster vel en del å produsere, tenker jeg. Lønn til den som leser inn hele boka osv. Tar himla mye tid å lese inn en hel bok, da! Men kan være enig med deg, det er litt for dyrt. Dumt, for lydbøker er en kjempefin mulighet til å få lest mange gode bøker. I bil på vei til og fra jobben, for eksempel.
Tally Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 Greit nok at den som leser inn skal ha lønn, men 3-4 ganger høyere lønn enn en svenske?? Og så klager de på at ingen kjøper lydbøker? Syntes det var helt genialt å ha en e-bok (på Mp3-format) på mobilen og som jeg hørte på i bilen og rundt om kring i huset mens jeg gjorde husarbeid...
*Mi tesorito* Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Hvor kan jeg kjøpe sånne e-bøker (mp3)?? Noen som ikke er svindyre...??
Tally Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2008 De svenske har jeg kjøpt på capris.no Det er ikke noe problem å høre på svenske bøker. Anbefaler AJVIDE LINDQVIST:HANTERINGEN AV ODÖDA og Stieg Larssons triologi Oi, skulle ikke bli store bokstaver, men, men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå