Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Det gjelder faren min. Han skal ha guttefest, og skal ha brødrene sine og venner, ca. 23 stk sier han. Har lurt litt på om jeg skal spørre om han vil invitere samboer (blir 30 år). Vi har bare vært sammen i 3 år, og de er ikke blitt så kjempegodt kjent, selv om vi er der på middager og har feriert sammen. Men vi har jo barn sammen, og samboer blir jo på en måte en svigersønn da. Ville det vært normalt å invitert ham, eller unormalt?
Darth Vader Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Jeg syns det ville være normalt å invitere svigersønnen sin.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Like normalt som det ville vært for meg å invitere svigermora mi i 30-årsdagen min.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Men andre veien da? Samboer skal snart ha 30-årsdag, burde han invitere svigerfar da? Han har tenkt å ha noen venner, ikke bare guttefest, og da blir nok pappa eneste "eldre" der.
Darth Vader Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Njeeeei. Det syns jeg vel ikke han trenger. Hm. Har ikke tenkt så nøye på det egentlig. Er vel bare vant med at foreldre/svigerforeldre inviterer ungene sine - og at ungene ikke alltid inviterer foreldre/svigerforeldre. ;-)
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Begge deler er sinnsykt unormalt blant meg i hvert fall.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 kan ikke se for meg at pappa skal ha vesle sambo med seg på fest uten meg altså. Ei heller at jeg skulle festet med svigermor uten ham...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå