Gå til innhold

Hvem inviterer man til 50-årsdag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjelder faren min. Han skal ha guttefest, og skal ha brødrene sine og venner, ca. 23 stk sier han. Har lurt litt på om jeg skal spørre om han vil invitere samboer (blir 30 år). Vi har bare vært sammen i 3 år, og de er ikke blitt så kjempegodt kjent, selv om vi er der på middager og har feriert sammen. Men vi har jo barn sammen, og samboer blir jo på en måte en svigersønn da. Ville det vært normalt å invitert ham, eller unormalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det ville være normalt å invitere svigersønnen sin.

Skrevet

Like normalt som det ville vært for meg å invitere svigermora mi i 30-årsdagen min.

Skrevet

Men andre veien da? Samboer skal snart ha 30-årsdag, burde han invitere svigerfar da? Han har tenkt å ha noen venner, ikke bare guttefest, og da blir nok pappa eneste "eldre" der.

Skrevet

Njeeeei. Det syns jeg vel ikke han trenger. Hm. Har ikke tenkt så nøye på det egentlig. Er vel bare vant med at foreldre/svigerforeldre inviterer ungene sine - og at ungene ikke alltid inviterer foreldre/svigerforeldre. ;-)

Skrevet

Begge deler er sinnsykt unormalt blant meg i hvert fall.

Skrevet

kan ikke se for meg at pappa skal ha vesle sambo med seg på fest uten meg altså. Ei heller at jeg skulle festet med svigermor uten ham...

Skrevet

Alle på gamlehjemmet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...