Gå til innhold

3 små øl,og litt brisen.. flaut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Drikker ikke så ofte lengere nei!

Har nettopp tatt noen pils med sambo før han skulle ut med noen fra jobben. 3 små øl har jeg drukket fra klokka 21:00- 22:30,og jeg er brisen.. hehe.. litt deilig, men samtidig kjedelig å sitte her alene nå da.. Lillemor sover, og det er vel ikke lenge til jeg legger meg jeg heller. Jaja.. Ha en fin kveld alle sammen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he. Samme her. Tåler ikke like mye som "før" nei. KJekt å kose seg innimellom med noen øl!! :) Ha en fin kveld du også!! :D

Skrevet

Normalt å bli beruset av 3 øl da.

Selv kan jeg ikke drikke mer enn én liten flaske øl uten å merke en negativ effekt på trening dagen derpå. Alkohol er faktisk en gift.

..drikker derfor bare alkoholfritt.

Skrevet

Joda, det er sant som du sier; alkohol er gift for kroppen. Men nå skal det sies det at jeg har omtrendt aldri trent, jeg har spist det jeg vil, drukket det jeg vil og levd slik jeg vil. Hvor sundt det er det er en annen sak. Jeg synes det er litt godt med en lite brisensus jeg da.. Og før drakk jeg mye mere når jeg drakk for å oppnå samme effekt, så derfor er det litt "rart" nå da.

HI

Skrevet

2år(!!!) etter fødselen til datteren min var jeg ute første gang og drakk en halv-liter.. var ute en liten halvtime og følte virkelig jeg brukte HELE veien for å komme meg hjem.. det var flaut det .. hehe.. klokka var sikkert 10-11 på kvelden å der kom jeg og så ut som jeg hadde festa hele uka... ehh jahh.. Tålte virkelig ikke mye nei hehe :-))

Skrevet

Det er vel bedre å bli brisen enn ikke brisen i det hele tatt.. jeg drakk 1 flakse vin da samboeren min og jeg var ute her om dagen.. ble ikke brisen i det hele tatt... noe gale her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...