Arb.ledig husmor Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 promper/fiser hele dagen lang? Både de som lukte skikkelig surt og de som bare lukte litt? Jeg har en sambo som fise/prompe unormalt mye, og jeg har sagt ifra både en og ti ganger at jeg ikke liker det, men han bryr seg ikke... Og han gjør det ofte med vilje, noe som begynner å irritere meg ganske mye. Er det flere som har menn som gjør slikt?
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Ja,det har jeg. Går stort sett greit men sier fra når han gjør det når jeg spiser.
mayaya Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Det hadde jeg ikke likt nei. Men heldigvis har jeg ikke det problemet, da
hm hm Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Det hadde jeg ikke taklet... Det skjer jo innimellom selvfølgelig, men fis og rap er det verste jeg vet, så han gjør heldigvis så godt han kan for å unngå det. Jeg greier ikke å tenne på en mann jeg forbinder med fis o.l - skikkelig turn-off!
Sjefsmegga Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 hehe...min får snart taco forbud...har hendt jeg har lagt på på sofaen for å slippe "gassutslippa" etter inntakt av den type mat..skikkelig "sex-dreper"...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 hahahahaha! er du gift med MEG?!! hahahahahah!! jeg har lært kjæresten min at det er ok å fise forran hverandre jeg..selv noen sikkelig stinkere. jeg synes det er helt snålt med folk som ikke greier å fise forran mannen sin eller tåler en fis. Det er morsomt med fis!
LindaKristin1980 Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 MIn fiser hele tida, jeg blir helt dårlig av det... Får ikke lyst til å hoppe under dyna med han nei
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 gud, dere er så snerpete! jeg kan tenkte på 1000 andre ting jeg hadde mistet lysta av før jeg mista lysta av promping!
Arb.ledig husmor Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2008 Det er verst i senga, for da LETTE han på dyna for å sleppe ut lukten!! Grrrrrrr. Og han vet eg ikkje like det, men gjør det for det... Har mange ganger lurt på om eg skal flytte inn på rommet t snuppa de gangene han gjør det... Bleia hennes lukte jo 10 ganger bedre enn de sure luktene han slippe ut... Og han gjør det faktisk v matbordet også... Lure veldig på koss dattera vår komme t å oppføre seg etter hvert som ho vokse opp...
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Synes det er eklere når han ikke dusjer på en uke:p
Scorpiogi Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 hehe, jeg tenker "don't get mad, get even!" og slipper ut en smyger, uten han hører det, da blir'n overmannet ;o)
*Mi tesorito* Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 hehe.. derav nicket (S)tinkerbelle??? Har ikke det problemet vi, unngår det begge to heldigvis, men noen ganger kommer de litt overraskende på dah.... Her er det bare jeg som raper.... hehe... bedre det kommer ut den veien da.....!
Mom2Two Skrevet 8. mars 2008 #14 Skrevet 8. mars 2008 Vi har såpass respekt for hverandre at vi ikke raper eller fiser i hverandres nærvær. Synes det tar bort en del av "magien" for å si det sånn, og er sjeleglad jeg ikke har en slik ufyselig mann.
BettyBoob Skrevet 8. mars 2008 #15 Skrevet 8. mars 2008 vi har en deal vi : jeg raper og han promper. han hater at jeg raper, men det har jeg ingen planer om å slutte med så da plager det meg ikke at han fiser.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #16 Skrevet 8. mars 2008 Synes det er normal høflighet å trekke seg bort fra familie t.d do om en sitter og promper hele tiden. Alt er lov når en er gravid:)
Arb.ledig husmor Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 8. mars 2008 Helt enig m deg... Men da sier Sambo at han kan like gjerne bo på do... Arg! Eg sa t han en gang at han fikk gå helt ut når han skulle prompe, men det gikk ikke gjennom... Han kommer nok fra en litt sær familie da...der alt e lov...
hm hm Skrevet 8. mars 2008 #18 Skrevet 8. mars 2008 Da er jeg snerpete - og jammen er jeg stolt av det også! Ikke søren om mine barn skal lære at det er helt ok å rape og fise i andres selskap, og ihvertfall ikke ved matbordet!
cherry coke Skrevet 8. mars 2008 #19 Skrevet 8. mars 2008 Enig med hm hm....Noe må jo være privat. Og hvorfor skal alt være så himla naturlig?
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. mars 2008 #20 Skrevet 8. mars 2008 Nei, gubben min gjør heldigvis ikke det..Da hadde jeg fått fnatt tror jeg.. Er ikke mange gangene jeg har hørt han gjøre det. Men forloveden til ei venninne av meg sitter\går og klemmer ut promp hele tida.. EKKELT...
dama Skrevet 8. mars 2008 #21 Skrevet 8. mars 2008 haha! han promper og jeg promper.. og vi koser oss! ) det er jo snakk om helt naturlige drifter her.... det er jo heller ikke mulig å prompe med vilje...
Arb.ledig husmor Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #22 Skrevet 8. mars 2008 Jo, sambo klare å prompe med VILJE... Så det e mulig!! Men tror eg snart skal sette foten ned, ellers blir vel hele bryllupsnatta forsura!! Klart det e naturlig å prompe, men ikkje 24 timer i strekk!
OsloMor Skrevet 8. mars 2008 #23 Skrevet 8. mars 2008 Det synes jeg faktisk er utrolig ekkelt. Hadde blitt skikkelig sur hadde min kjære gjort det, æsj for en turn off. Hva skjedde med å gå på toalettet når man skal prompe, ekkelt!
*Anonymus Maximalus* Skrevet 8. mars 2008 #24 Skrevet 8. mars 2008 hahahaha, her er det en stor gjeng med fisefine damer.. Hva er det som er så galt med å prompe?? Det kan faktisk være farlig å holde prompen inne!! Her promper vi like mye begge to, og lukter det, så lukter det.. Men nei, vi promper ikke ved matbordet, der går grensen...
hm hm Skrevet 8. mars 2008 #25 Skrevet 8. mars 2008 Hva når det kommer andre på besøk? Eller hvis ungene har med seg venner hjem? Skrur dere bare av bryteren da liksom? Husker enda når jeg hadde med ei venninne hjem etter skolen (barneskolen) og plutselig hørte vi pappa slapp en brakpromp i etg under. Husker jeg syntes det var uhyre pinlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå