Gå til innhold

Er dere alle bare lykkelige hele tiden eller

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dere ha perioder i livet hvor det er litt dystrere?

Også går det over etter en periode,så det føles bra igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel slik livet er? Opp og ned....

Skrevet

Jeg er absolutt ikke lykkelig alltid,syns vinteren er en veldig tung tid.

men nå går vi lysere tid i møte,jeg elsker sol og varme!;-)

Skrevet

Det er umulig å være lykkelig hele livet.

Skrevet

Ja, jeg er baaaare lykkelig hele tida, he he (ironi). Jeg er nok litt sånn følelsesmenneske som er opp og ned ofte:)

Skrevet

Åja.. Har en slik periode nå, men håper det går over fort :)

Økonomien er ikke enkel..

Skrevet

ER nok ikke fullstendig lykkelig hele tiden nei.. Går opp og ned her i livet! Disse "down" periodene i et forhold går fort over for min del iallefall..

Skrevet

Er absolutt ikke lykkelig hele tiden, men er en veldig optimistisk person!

Skrevet

Har det ikke bra hele tiden nei, noen dager er vanskeligere enn andre.

Skrevet

Opp og nedturer..nå litt nedtur siden min kjære har fått langtur igjen..og det skjærer seg med Påska igjen... :-(

Sånn er livet....gode og onde dager..medgang og motgang..

Skrevet

Er selv på vei ut av en litt tyngre tid.

Har det bra men har hatt et par mnd hvor jeg har vært litt engstelig av meg.

Nå er jeg mye mye bedre,men har bittelitt lakenskrekk fordi jeg er litt redd for ikke å få sove.

Hater å ligge våken for da grubler jeg bare.

Det er jo godt å vite at det er normalt:-)

Skrevet

Føler jeg har blitt flinkere til å holde humøret oppe nå enn sist gang jeg ble mor. Tar ikke så veldig på vei for alt, og ser mest på de positive sidene.... Hadde en veldig deprimert periode med førstemann...

Men alt går jammen ikke på skinner....

Storebror har vatt i ørene, og det har jammen faren og....

Skrevet

Hvis man hadde vært lykkelig hele tiden hadde man nok ikke satt spesielt pris på det... Livet går i bølger, med høydepunkt og ordentlige nedturer. Det gjelder å være tilstede i nuet og se om man kanskje finner et snev av lykke der man er, syns jeg. Og når det butter skikkelig imot, er det godt åsatse på at ting vil bedre seg.

Skrevet

Nei, slett ikke lykkelig hele tiden. Livet går opp og ned... Men, for å unngå de store nedturene satser jeg på å huske meg selv i hverdagen. Ta meg tid til å føle på hvordan jeg faktisk har det.

Hadde en veldig tøff tid etter jeg mistet moren min i fjor, og det var vanskelig å stable seg på beina igjen.

Har vel bare innsett det, at slik er livet.. Og har etter alt jeg opplevd i livet endelig klart å finne gleden i de små tingene i livet:o)

Skrevet

Absolutt ikke. Etter at jeg ble mamma har jeg vært mer nede enn oppe. Er en tøff periode, særlig når sambo ikke hjelper til med noen ting. Innimellom lurer jeg på hvordan ting ville vært om ikke jeg var her. Og om noen i det hele tatt ville savnet meg.

Mye opp og ned, mest ned egentlug. Men det er i motbakke det går oppover, sier dem.

Skrevet

Nope, vil tippe at i løpet av en måned er jeg 50% normal (hverken oppe eller nede), 25%ulykkelig og 25% veldig lykkelig he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...