Gå til innhold

Hva er ditt verste mareritt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt verste mareritt er at jeg kommer å skal hente min datter i barnehagen, men så sier de at hun er allerede blitt hentet... Og jeg ringer rundt til alle, men ingen i familien har hentet hun.. Tenker mye på det! Det skal i teorien ikke gå an da men man vet jo aldri..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At huset begynner å brenne og jeg ikke klarer redde meg og lillegutt ut :(

Eller at noen bryter seg inn her og skader oss:(

Skrevet

siden jeg er i samlivsbrudd tenker jeg ofte på grusomme framtidige stemammar. synes det er alt for mange av de!

Skrevet

At noe skjer barna mine,jeg tror ikke jeg hadde kunnet leve en dag uten de.

Skrevet

Helt enig, at noe skjer med barna mine. Ellers står det for meg som mitt livs verste mareritt å sitte på et legekontor og få beskjed om at jeg har en dødelig sykdom, eller få et brev fra legen min om at jeg er dødssyk.

Skrevet

Å miste flere av mine barn.

Skrevet

Jeg har en sånn evig frykt for at barnevogna med minstemann (med selene på) skal rulle ned en bakke og styrte på sjøen.. Tenkte det samme med eldstemann også husker jeg, når jeg trillet ved sjøen feks. Ser det bare for meg som et grusomt mareritt i sakte kino. Her vi bor nå går plena vår i nedoverbakke og rett i sjøen, så nå har det blitt enda mer "reellt"!

Skrevet

At jeg skal få like langt ørehår som han på nyhetene på nrk nettopp......

Skrevet

at noe skal skje mini.. men har en spesiell redsel for at noen skal kidnappe han.. har vært kjemperedd for det siden han ble født.. turde ikke gå på do uten at noen så ette rhan nesten.

Skrevet

Åh det er så mye..

*At noe som helst skal skje med skatten min!!!

*Å være med på flystyrt

*Å bli kidnappet og voldtatt, torturert o.l

*At hele familien min dør utenom meg..

ja sånne grusomme tragiske ulevelige ting..

Ufattelig at noen må gå igjennom noe av det i det hele tatt!!

Skrevet

Brann. Det har vært mitt verste mareritt så lenge jeg kan huske.

Og selvfølgelig at det skal skje noe fælt med gutten vår.

Skrevet

Jeg tenker veldig mye på gutten min, men det som faktisk skremmer meg mest er at jeg aldri skal få se han vokse opp... Tanken på å noen gang evt få vite det skremmer livskiten ut av meg.. selvfølgelig det å miste han også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...