År og dag Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har akkurat investert i en tripp trapp- stol fra Stokke, og det var langt fra en billig fornøyelse. Stolen kostet 1399,- og i tillegg kostet bøyle og sete til baby 349,-. Men ungen stortrives i stolen, og sitter veldig bra i den. Men nå sier venninnen min at jeg har kastet penger ut vinduet, fordi det finnes mange lignende stoler som er like bra / bedre enn tripp trapp- stolen, og som er mye billigere. Jeg har ikke så god råd, og hun ødela på en måte litt av gleden min over stolen , for sent å levere tilbake når jeg har montert den og brukt den... Noen med erfaringer?
mayaya Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Min erfaring er at det er mye som er bra, men lite som er så holdbart som TT-stolen! Et godt kjøp!!
Darth Vader Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Jeg kjøpte min tripp-trapp for 50 kroner. Den var rød - så jeg pussa den og malte den. Så - ja, det finnes alltid rimeligere alternativer. På den andre siden. Du har allerede kjøpt stoeln - og er godt fornøyd. Ungen kan bruke den lenge. Den er sikkert finere enn den stolen jeg har kjøpt.
jet trip Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 stolen din er jo super bra. Gled deg til å bruke det mange år farmover. Tror venninna di er bare litt sjalu. Når du ikke har bruk for den lenger så kan du selge den og få noen kroner igjen hvis ikke du vil spare den til barnebarn... ;-)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 jeg synes det er verdt det.. den er dyr, men allikevel.. KNALLstol! jeg bruker den jeg hadde som liten.. snart 23 år gammel, og neeeesten like fin.. bare litt "sprekker "i lakken, som kan fikses med pussing og lakk, noe jeg ikke gidder, for det er ikke så nødvendig:) dessuten er det lang garanti på den. denne stolen kan barnet bruke til han/hun er voksen, mange av kopiene kan man ikke det med..
hm hm Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har sett mange lignende, men de er jo nesten like dyre?! Har hatt tripp trappen i 2 år nå, og skal til og kjøpe en til til minstemann. Men nå slipper jeg jo å kjøpe bøyle og pute for det har vi jo som eldstemann har vokst ut av. Ser jo nesten ikke at den er brukt engang! Vet om flere som har brukt den i mange år, til leksepulten og alt. Vær fornøyd med kjøpet - og når du ikke trenger den mer, så får du helt sikkert noen hundrelapper for den enda:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Den finnes etterligninger som ikke er like bra. Likevell er de omtrent like dyre. Tror du får mer igjen for pengene av å kjøpe den ekte Vi kjøpte en for 7år siden, og pia bruker den enda! Snart 8 år hun nå. Den har hun brukt daglig siden hun kunne sitte i egen stol! Tror hun føler det er litt sårt at lillesøsteren snart kan overta. Den ser ikke særlig slitt ut heller. Ikke med tanke på hvor lenge og mye den er brukt hvertfall! Et riktig godt kjøp! (";)
År og dag Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2008 Godt å høre at dere er så positive til stolen, jeg tenkte ikke engang over at det kunne finnes andre alternativer, husket bare en sånn høy trestol som kan omgjøres til stol og bord, og den har jo mye kortere brukstid enn en tripp trapp- stol. Så nå skal jeg storkose meg med stolen, og glemme prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå