schnuppi Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Har møtt en fyr som er utrolig kjekk og snill,og vi skal sikkert møtes flere ganger:) kan jo hende det blir noe etter hvert,men det får vi se.. Virker ut som vi begge to vil det samme osv. Men er litt usikker på ting..Han sa blant annet at utroskap er helt utilgivelig fra hans side..Da ble jeg veldig stille når han sa det...For jeg har faktisk vært utro tidligere...Bør jeg si dette til han?! eller tenker han at da vil jeg kanskje være det en gang mens jeg er sammen med han også? hvis vi blir sammen da.. Jeg har hatt veldig dårlig samvittighet for de gangene jeg har vært utro...men hva kan jeg gjøre med det? det er fortid...Men jeg er redd han skjønte det siden jeg ble så stille..Visste liksom ikke helt hva jeg skulle si til han.... Trenger råd her..
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Det er vel ikke akkurat det du bør fortelle han på begynnelsen av et forhold,tror jeg;-) Da sier du jo at det kan skje mens du er sammen med han,advarer på en måte. Jeg har selv vært utro i mine tidligere forhold,men kunne ikke falt meg inn å være det mot mannen min.
trønderbærta :) Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 hvis dere blir sammen bør du si det. jeg mener at "EN gang utro ALLTID utro" og siden du allerede har vært utro flere ganger så er jo myten SANN i ditt tilfelle. utroskap er utilgivelig. hvorfor skal man være uto om man har det bra hjemme da??? hvorfor kan man ikke gjøre det slutt før man hopper til køys med neste!!!!!???
Huldretuss Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 "EN gang utro ALLTID utro" - det gir ikke akkurat mennesker mulighet til å gå videre og forandre seg. Jeg var utro med han forrige jeg var sammen med. Jeg vil aldri være det mot han jeg er sammen med nå!
trønderbærta :) Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 hvis min samboer hadde vært utro mot ex`en ville jeg ikke stolt på at det ikke skjedde mot meg. folk KAN forandre seg, men jeg hadde IKKE turt å tro på det. folk er heldigvis forskjellig.
cherry coke Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Ikke si det...alle har en fortid. "en gang utro, alltid utro" er et utsagn jeg har lite til overs for. Og det stemmer ikke med virkeligheten.
Huldretuss Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Da synes jeg du har et trist syn på det å være menneske. Det å trå feil en, og bare en gang. Håper du selv aldri har gjort idiotiske handlinger i livet ditt.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 Alle hat en fortid. I et nytt forhold må du kunne begynne med blanke ark. Ikke si det til han.
smågodt prinsessa Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 Jeg mener ikke at en gang utro alltid utro... men jeg mener at en gang utro --- kan gjøre det lettere å være utro igjen... Men ikke at man nødvendigvis gjør det..
trønderbærta :) Skrevet 8. mars 2008 #13 Skrevet 8. mars 2008 alle mennesker gjør feil (også jeg). men mener dere virkelig at å være utro er en uskyldig liten feil!?!?!? hvorfor var dere utroe da? det må være en VELDIG god grunn for at det er ok å være utro. den grunnen tror jeg ikke finnes. ville dere selv ha tatt tilbake/tilgitt at mannen deres var utro mot dere. synes at det og ha sex er en "spesiell" ting mellom to personer og da skal man ikke være utro for så og komme hjem og ha sex med sambo....(SKITTENT/EKKELT)
Huldretuss Skrevet 8. mars 2008 #14 Skrevet 8. mars 2008 Fordi han var voldelig. Å være utro hjalp meg ut av forholdet.
Tally Skrevet 8. mars 2008 #15 Skrevet 8. mars 2008 Nei, det der trenger du ikke fortelle ham. Men du skal heller ikke si at du aldri har vært utro, det kan slå tilbake på deg. Du kan vel si at du ville aldri vært utro mot ham, kanskje? Enhver (potensiell) ny kjæreste (eller venninne for den saks skyld) har ikke krav på å få vite alt om fortiden din og det er nok en masse man heller ikke ukritisk bør fortelle.
Tally Skrevet 8. mars 2008 #16 Skrevet 8. mars 2008 Det er mange grunner til at folk er utro, og i de fleste tilfellene er grunnen at man ikke har det bra i det forholdet man er i. Livet er ikke alltid så sort/hvitt som du vil ha det til (Bonusmor til to prinsesser )
trønderbærta :) Skrevet 8. mars 2008 #17 Skrevet 8. mars 2008 men da kan dere jo bare gjøre det slutt hvis dere ikke har det bra i forholdet. nei livet er IKKE sort/hvitt.
Tally Skrevet 8. mars 2008 #18 Skrevet 8. mars 2008 Som London Calling sier det, så kan det være begynnelsen på avslutningen av et forhold. Det betyr ikke at en skal/bør fortelle hver mulige nye partner at man har vært utro en gang i tiden.
Scorpiogi Skrevet 8. mars 2008 #19 Skrevet 8. mars 2008 Jeg vil tro han mente at han ikke ville tolerere det i deres forhold, og jeg har tro på ærlighet og oppriktighet. Ikke på å holde ting skjult... Den gang utro er ikke det samme som alltid. Det kan være unntaket som bekreftet regelen. ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå