FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 ojojoj. fjortiser som forteller om det ufattelig interessante livet sitt. Kan ikke tenke meg noe jeg heller ville bruke tiden min på enn å se slik altså. "og så sa hun..., og sa sa jeg....., og så sa hun...., og så sa jeg... og så sa hun...."
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Men hva er greia liksom? Jeg skjønner ikke konseptet. De skal lage en stjerne? Javel... ehhh
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Jeg orka ikke se lenge nok til at jeg skjønte noe jeg. Sorry.
FuckFace Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Oi!! Atte...hvis jeg liksom....hvis min datter blir sånn...liksom som fjortis og sånn....så bare...da DØØR jeg, liksom!! Er alle fjortiser sånn for tiden? Uff, gruer meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå