Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ojojoj. fjortiser som forteller om det ufattelig interessante livet sitt. Kan ikke tenke meg noe jeg heller ville bruke tiden min på enn å se slik altså.

 

"og så sa hun..., og sa sa jeg....., og så sa hun...., og så sa jeg... og så sa hun...."

Skrevet

Men hva er greia liksom? Jeg skjønner ikke konseptet. De skal lage en stjerne? Javel... ehhh

Skrevet

Jeg orka ikke se lenge nok til at jeg skjønte noe jeg. Sorry.

Skrevet

Oi!! Atte...hvis jeg liksom....hvis min datter blir sånn...liksom som fjortis og sånn....så bare...da DØØR jeg, liksom!! Er alle fjortiser sånn for tiden? Uff, gruer meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...