kom-som-bestilt Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Veier nesten 10 kg, så tenkte kjøpe ny nå..
EnMamma Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Jeg vile sett på disse f.eks: Britax Secura(25 kg) Britax Multitech(25 kg) Akta Graco Cosmic Comfort(ulempen er at det er kun godkjent bakovervendt i baksetet til 18 kg, godkjent bakovervendt i forsetet til 25 kg). HTS iZi Kid(opp til 18 kg Tips ang. kjøp: Ta med bilen(gjerne også barnet) til en forhandler og prøv forskjellige seter, finn det som passer i deres bil. Et sete kan passe perfekt i en bil, mens det i en annen bil passer dårlig(et vanlig eksempel er at noen seter blir for bratte i enkelte biler). Lykke til med handelen! http://sikringavbarnibil.blogspot.com/
Nilu♥ Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Dettte sprøsrmålet har jeg nettopp brukt mye tid på og vi endte opp med HTS Besafe izi kid! Jeg har lest mye om emnet bla. tester, og kom frem til at dette er det sikreste sete. Hvis du søker litt på nettet tror jeg du vil komme frem til det samme! Bla. er besafe den eneste stolen som IKKE løsnet fra bilsetet under test kræsj i 55 km i timen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå