trude lutt Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Noen som har funnet seg vårjakke? Hvor i alle dager leter dere?? Må jeg gå til det skrittet å sy selv kanskje.....
togutter-08og10 Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Det kommer jo litt ann på hvor langt du er på vei, men jeg syns de er mange fine jakker med litt A fasong i butikkene nå. Jeg kjøpte en fin en på Sandvika storsenter som har god plass til magen under. Ellers går det jo ann å ha jakken åpen og ha et stort skjerft i halsen hvis du fryser da.
trude lutt Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 Jeg var nettopp der en tur, men fant liksom ikke noe.... Er 21 uker, så har jo fått litt mage da. Termin 22.juli. Hvor kjøpte du jakke? Har ikke lyst å bruke så mange penger, og så er det jo kjekt hvis det går an å bruke den senere også, at den ikke ser så veldig mamma-aktig ut om du skjønner.....
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Hei! Bestilte meg en trenchcoat fra h&m som er kjempefin. A-formet så det er masse plass til magen. Den kostet 600kr og kan brukes når magen er borte og Men jakker med a-form er jo moderne nå og burde jo finnes i enhver butikk, men slet litt selv med å finne noe før jeg var innom h&m på nettet..
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Er forresten en uke etter deg. Termin 26 juli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå