little_pony Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 noen som vet om det er farlig om mor har kikhoste?er gravid i uke 15 å var til legen i går,og mente at jeg antagelig hadde hatt dette,og at det var bare hosten som hang i gjenn...han sa ingenting om det kunne være farli for fostret..så nå får jeg ikke ro i meg....vet ikke hvem jeg skal spørre eller hvem jeg skal henvende meg til..er ikke dette en infeksjon i kroppen som kan fremkalle abort??uff håper noen kan svare meg..
lykkeliten i april Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 hei. vet ikke helt med kikhoste, men hadde selv kraftig influensa og halsbetennelse når jeg var i uke 10.. fikk antibiotika, men alt er bra med gutten i magen for det om.. tror ikke det skal være noe farlig, men du kan jo kikke på lommelegen eller ringe legevakten hvis du føler du trenger en fagperson.. god bedring
afrodite79 Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Gå inn på pasienthåndboka.no og se om du finner svaret eller ring legevakten å spør. Legen hadde sikkert sagt noe om det var noen fare forbundet med svangerskapet:)
little_pony Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2008 legen var opptatt så di ringer vel tilbake,tenkte har bare lest at andre har mistet pga infeksjon i kroppen..så derfor er jeg så engsteli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå