Gå til innhold

Flere med rare røykevaner her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig røyka i flere år, untatt i svangerskapene selvfølgelig. Men jeg er ikke avhengig av røyken i det hele tatt. Sånn som nå har jeg ikke røyka siden før jul tror jeg. Har sigaretter i skapet og alt, men nå om dagen røyker jeg liksom bare ikke..

Og jada jeg inhalerer røyk, poffer ikke hehe. Om en stund begynner jeg sikkert å røyke litt igjen..Når jeg er hos legen og får spørsmål om jeg er røyker eller ikke, sier jeg ikke røyker hehe

Flere rare røykere her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg røyker når jeg drikker ;-) Dvs veldig sjelden........Sist jeg røyket var på nyttårsaften ;-)

Skrevet

Røyker når jeg har lyst -dvs jeg alltid har røyk, men jeg røyker svært lite. Det kan gå dagevis... Helst røyker jeg i sosiale lag. Om sommeren tar jeg en røyk på terrassen om kvelden (den MÅ jeg liksom ha). Ja, jeg har mange ganger fått spm. om hvorfor jeg røyker og ikke bare slutter, men det er jeg liksom ikke motivert til. Har ikke hatt problem med å slutte i forbindelse med svangerskapene, og har vært røykfri opptil 2 år. Er nok ikke nikotinavhengig, men noe må det være... Kosen tenker jeg!

Jeg har også sagt nei til legen. Men det har som regel da vært i forbindelse med graviditet, og da har jeg jo ikke løyet.

Skrevet

Ja, æ e også "festrøyker"....dvs røyke sjelden og mest på fest, men røyke også hvis æ e på kafe med veninner, eller ute i sola. Røyke mye mer på sommeren enn på vinteren.

Kose mæ med røyken av og til, og har ingen abstinenser selv om det gjerne går uker mellom hver røyk.

Skrevet

røkte i 8 år, så slutta eg. i .. 2003, trur eg det var. holdt meg helt til 2006. da tok eg en røyk. så ble det til at eg tar meg en når eg drikk. eller er med svigersøster da.. altså, en sjelden gang.

er ikke avhengig jeg heller, men er godt i ny og ne. kan gå flere uker og måneder imellom da..

Skrevet

Ah, en klubb for meg, hehe.

Har røyket av og på i flere år, mest av kanskje? Ingen problemer med å slutte før jeg ble gravid, og selvsagt røykfri under hele svangerskapet. Røyker vel stort sett mest til fest, event til et glass rødvin hjemme, eller kanskje en kafétur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...