tuppa prøvd lenge Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 ja da har vi begynt å prøve også!:)jippi!!!! dette er første pp og håper selfølgelig at det blir klaff med en gang. kjenner jeg er kjempe redd for å ikke bli gravid....det er mitt verste mareritt. jeg er 23 år gammel og sambo er 25. jeg har eggløsning rundt ved disse tider og det er 18 dager siden sist jeg hadde første dag av siste mens og syklusen er på rundt 35-37 dager. men er for det meste på 35 dager. ja den er litt lang og håper virkelig ikke det har noe å si på fertiliteten?? jaja...det var litt om meg:) ønsker dere masse lykke til i jakten på spira og håper dere får full klaff fort som bare det:)
Gokkel 15pp Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Hei og velkommen hit. Håper du ikke blir her så altfor lenge, men at det klaffer fort. Kos dere masse med prøvingen - la det være lek og moro. Det er oftest da det kaffer.
Venter på 3_de spire Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Heisann!! Spennende tid fremfor dere nå!!! Her er vi 27 og 35, og prøver på nr.3 Masse lykke til!!!
Qvinde Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Jeg er også i første pp, håper det går rette veien. Har også den store frykten om at det ikke går:S Men... har samme spørsmål som deg og håper noen kan svare på det; Har lang syklus noe å si på fertilitet? Har selv lang syklus...
Gokkel 15pp Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Tror ikke det spiller noen rolle om man har korte eller lange sykluser, så lenge man treffer EL.
tuppa prøvd lenge Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2008 takk takk folkens! vi får følge hverandre litt vi da teatermamma:)hehe ettersom vi er i første pp begge to. uuutålmodig: ja jeg håper jeg treffer EL, men er ikke sikker. jeg sluttet på p piller for nesten et år siden og bestemte meg for å finne ut av dette med syklusen min og bli kjent med den.da tok jeg eggløsningstester og fant ut at jeg har EL ca 18 til 20 dager etter første dag av siste mens. så jeg tror jeg har en viss peiling på når jeg venter EL. jeg har eggløsningstester nå også men de er så dårlige at de gidder jeg ikke å bruke, å kjøper heller nye hvis jeg vil begynne med det igjen. hadde mensmurring i går kveld og det tyder jo på eggløsning for jeg pleier alltid å få vondt rundt ved de tider. så vi hoppet i høyet igår kveld så nå får vi bare håpe på det beste;)hehe uff....ble langt dette jo...
Gladjenta og bittelille spire Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Velkommen hit! Jeg er også ganske ny her og i min første pp, så jeg henger meg på! Jeg har IKM 25. februar, altså EL om et par dager. Det er så spennende!!! Vi prøver på vår første sammen, jeg har to fra før.
Gladjenta og bittelille spire Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 25. mars mente jeg selvfølgelig ;-P
tuppa prøvd lenge Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2008 så morro!:)når begynte dere å prøve da? må følge med litt på deg også da;)hehe syns det er litt morsomt å følge med på de som startet ca likt som meg for da har vi litt til felles på en måte.hehe
Gladjenta og bittelille spire Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 Ja, helt enig at det er morsomt å følge hverandre! Jeg fjernet hormonspiralen 6. februar og blødde litt i 2-3 dager etterpå. Vi "øvde" oss litt etterpå, men prøvde å være forsiktig på grunn av at jeg ville ha en mens før vi startet prøvingen skikkelig. Men det var utrooolig vanskelig å være forsiktig, måtte liksom kjenne på følelsen å ha sex uten prevensjon ;-) 26. februar fikk jeg mensen og blødde ca. 1 uke. Etter det har vi vært aktive prøvere, hihi... IKM virker så leeeenge til, over to uker. Jeg er skikkelig utålmodig altså!!! Kommer garantert til å svi av noen tester i påskehelgen...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 Hei:) Vil bare ønske deg velkommen hit! Masse lykke til med prøvingen, håper du blir raskt gravid:)
tuppa prøvd lenge Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. mars 2008 heihei!jeg var her inne for en tid tilbake og fulgte med litt og kan huske deg dreamer.uff...hadde håpet du var kommet deg over til et av trimestrene jeg nå..ønsker deg også massssse lykke til! du fortjener virkelig å bli gravid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå