Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med å lage neste barn med en afrikaner?? hehe. Men ikke sikkert de får krus-krøller likevel.. En venninne har barn med en gambier, og jenta har krøller, men ikke det jeg ville kalt "afro-krøller!!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har helt norske foreldre.. men når jeg var liten hadde jeg sånn hvit afro.. helt sykt. Akkurat som afrikanerne, bare helt hvitt. ALLE snudde seg etter meg på gata.. mamma var såå stolt:)

Skrevet

Det hadde jeg også=) Var vi på ferie i utlandet var folk helt ville, og skulle ta på håret mitt. Hadde litt større krøller enn afro, da..

Skrevet

Hva med å la dette ligge ...

greit hun visste ikke åssen krøller lages (noe som nok er litt uvanlig), men hjelpes da, hun vet det i hvertfall nå! Hun lurte jo bare på om det var en enkel sak eller ei. Når hun fant ut at det ikke er så lett sa hun jo at det ikke var aktuelt.

Hører mange som sier til nye dibbere at "her inne kan man spørre om ALT, ingenting er for dumt", men det er jaggu ikke tilfelle!

Skjerp dere!

Skrevet

... Egentelig ikke vondt ment... Bare krøller UTEN kjemikalier!! : )

Skrevet

Hva i alle dager, tingeling_80??? Ingen som har vært frekk i denne tråden, vel??

Skrevet

Synes HI høres veldig spydig ut jeg ...

ser ikke helt det artige i at en person som har blitt disset til de grader tas opp i en ny tråd med egentlig "litt på kanten" forslag ...

En ting er å starte en "uavhengig tråd" om hvordan få barn med fine krøller, en annen er å rope på vedkommende som allerede har blitt mobbet opp og i mente for et spørsmål, bare for å gni det inn at hun nok spurte litt dumt.

Det er jo ikke som om det er noe konstruktiv tilbakemelding HI kom med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...