Gå til innhold

Hva får dere "rush" av??

Anbefalte innlegg

Skrevet

*SHOPPING (eeelsker å svi av penger på klær,produkter,osv.. får en berusende følelse når jeg har mye penger å går inn på et kjøpesenter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

løping..

Skrevet

Jeg får en utrolig god og varm følelse nå sola skinner fra knallblå himmel,og jeg kan gå lang tur med ei god venninne og snakke om ALT!

Skrevet

Kiling/beføling under føttene....

Skrevet

Når det står på som verst på jobben lillejulaften. Alt koker og kroppen går på høyeste gir.

Gleder meg til den dagen hvert år :)

Skrevet

matlaging, under press.

ingenting er som å stå på kjøkkenet, å lage masse mat, og det går i ett!!

for et rush!! :):):) sikkert derfor eg lage så mye mat. når eg lage mat, lager eg mat til 10, å ikke bare oss 2. er så spennende! og gøy!

Skrevet

trening! Når jeg klarer å få timen til å ta helt av, og de som er med på timen gir av seg selv tilbake til meg, da får jeg skikkelig kick!!! Det kribler i kroppen, kryper en slags iling oppover ryggen!

Skrevet

Skulle ønske jeg fikk det av trening, men det blir jeg bare kvalm av:P

Men shopping ja, det gir en god følelse å svi av masse gryn:=)

Skrevet

Må si shopping jeg også! Var ivertfall en utrolig herlig følelse å kjøpe klær til datteren min i går!! Kjøpte klær for 1000 kr, og svevde hjemover etterpå og gledet meg til hun skulle prøve de..hehe.. ;)

Hadde fått en større lønning enn jeg pleier. Pleier ikke å shoppe så mye altså.. Bare for å forsvare meg littegranne.. ;)

Neste gang er det min tur!

Skrevet

Tenkte litt på spørsmålet og kom frem til en ting til som gir meg skikkelig rush/kick,Når det er masse stress på jobb og tusen ting som skal gjøres men jeg samtidig føler jeg har alt under kontroll;-)

Det er bra følelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...