Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i de siste 4 dagene hatt vondt nede i ryggen , med stråling ned i venstre "rompeball" , når jeg skal sette meg, komme meg opp av sofaen og senga er det vondt, går litt smårart også, pga smerter....

noen andre som har like erfaringer? håper jeg har en nerve i klem eller noe slikt, å at det ikke er begynnende bekkenløsning, syns det er litt tidlig....

er i uke 13, legen min mente det kunne være at bekkenet blir mer tøyelig, men dette er en mer konkret smerte :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om vi har de samme smertene..men jeg får det helst når jeg har gått mye, vasket gulv og styrt på en del. Har også kjent at det stikker litt i bekkenet når jeg vrir meg, eks skal sette meg inn i bilen..

nevnte dette for resepsjonistdamene på legekontoret, og de sa med en gang at det muligens var en begynnende bekkenløsning... men det er ikke mer plagsomt enn at det går helt fint enda, så jeg har ikke tatt det opp med legen. Venter til neste time som er i uke 24 (begynner på uke 17 nå)

Om det ikke forverrer seg noe voldsomt da!

Skrevet

Jeg er 13 uker og 3 dager. Fikk påvisst begynnende bekkenløsning på fredag hos legen min. Skal no begynne hos fysio- :(

Skrevet

Jeg er i uke 22 nå, og har hatt begynnende bekkenløsning siden ca. uke

17. Det var da legen mente det var begynnende bekkenløsning iallefall. Jeg synes selv at jeg har hatt smertene helt siden uke 12. Men nå får jeg behandling hos fysioterapaut en gang i uka for å holde det rimelig i sjakk.

Det er ganske slitsomt, og jeg kan ikke gå like mye som før, og å gå ned bakker og trapper er vondt. Men jeg er fornøyd så lenge jeg ikke trenger å være sengeliggende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...