Smånetta 14.mai Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Åh så mye å hisse seg opp over! Hovedoppslaget i Norges eldste avis på kvinnedagen er om jenteblader som skaper dårlig selvbilde for fjortis. Intervju med en gjeng jenter som gir bladene skylda for sitt dårlige selvbilde. LA VÆRE Å KJØPE DEM DA! Virkelig. Så kan vi løse ordentlige problemer etterpå. Voldtektsstraffer, overfall mot kvinner, likelønn, omskjæring av kvinner både her og i utlandet, velferd for mødre i uland og så videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå