Gå til innhold

Er du f... meg helt kørka!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor er visst nok veldig glad i disse nydelige ungene hun har fått osm barnebarn. Men selv om dama er 69 år, er hun ikke ansvarlig nok til å sette inn barnesetet til niesa mi i bilen sin når hun passer henne en helg.

De var her i går. Det er masse ting hun gkør overfor niesa mi jeg er uenig i, som at hun på død og liv skal ha henne sovende hos seg istedenfor å passe henne hjemme når foreldrene er bortreist en helg (også skjønner hun ikke hvorfor hun virker utrygg...). Dette er jo ting hun må finne ut av selv, som jenta ikke får varige men av og som sikkert blir annerledes etterhvert og så videre.

Men for svarte faen, du setter ikke en treåring på pute i forsetet og kjører ut i bytrafikken, eller hvilken som helst annen trafikk, for den saks skyld!.

Jeg tilbød meg å bli med opp til svoger og svigerinne for å hente setet, men hun gadd ikke for det var så mye snø!

Jeg ga mannen min klar beskjed om at den dama aldri får ha sønnen vår i bilen sin med mindre VI har festet setet i baksetet og hun lover å bruke det.

Hun mente hun bare kunne la være å kræsje! HALLO! Det hadde vært fint om alle andre som kræsjer hadde kommet på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å herregud for en uansvarlig dame! Blir helt sjokkert over at en som selv er mor kan finne på noe sånt... Og selv om ho lar vær å kræsje så kan jo andre kræsje i ho.. Det er forresten ulovlig å ha små barn i bilen uten bilstol/sete... Si det til henne og spør om hun kansje overgår loven...

Skrevet

Ja....Jeg bestemmer meg herved for at jeg aldri kommer til å kræsje....Så da trenger jeg vel ikke bilbelte og barnestoler og sikkerhets utstyr da....

Hmm så lettvint da....

Jeg hadde ikke turt å satt ungen min i bilen henne uansett jeg trur jeg...

Tenk hvis hun blir stressa et sted og driter i å feste ungen ordentli i sete....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...