Gå til innhold

Barnerom,hvilken stil liker du der;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her vi bor nå har vi bare ett soverom,men håper jo snart å finne drømmeboligen.Og jeg tenker MYE på hvordan jeg vil innrede rommet til jenta mi;)jeg er litt sånn anti disney figurer på tak og vegger.Liker mer duse farger,kanskje en kontrast vegg med en fin tapet lr farge.Liker det litt romantisk og gammeldags.Med hvit skuffeseng(har arvet en fra mamma var liten som jg skal pusse og male)også MÅ det jo selvfølgelig være god plass til oppbevaring av leker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har innredet rommet til Kevin i stilen fra filmen Biler/Cars

Skrevet

Jeg kunne aldri ha tenkt meg å lage tema-rom til snuppa hehe..ikke min stil i det hele tatt. Hi sitt drømmerom hørtes fint ut derimot.

Vi er i gang med oppussing nå, og det blir en dus gammelrosa farge på veggene, glade gardiner fra Ikea, en kose-seg-med-bok sofakrok som også er sovesofa for gjester, og masse oppbevaringsmøbler. Disse er ikke barnemøbler, men det er ganske tilfeldig, vi bruker det vi har. Blir fint og ganske nøytralt.

Kan jo hende hun får sterke meninger om hvordan det skal være selv etterhvert!

Skrevet

Jeg er som deg; Vesla har lyse vegger på rommet sitt, hvorav en kortvegg er malt i lilla. Det er malt panelt -sååå fin atte:-)

Hun har skuv seng, bord +2 stoler, speil og hylle/knaggesett. Mangler bare en bokhylle som jeg kan ha kurver i og sortere lekene i. Nå har hun leker i oppbevaringsesker under senga.

Junior har lyse vegger, men sterk blåfarge på møblene sine.

Begge har matchende gardiner, det er barnegardiner men ikke "temagardiner".

Skrevet

Jeg skal snart pusse opp barnerom. Har ikke sans for Disney ol. Regner med det blir lyse farger på veggene. Innrammede tegninger på veggene.

Og så blir det sikkert malte furumøbler som vi har stående.

Vil ikke legge for mye penger i rommet nå når han er så liten. Han får sikkert sterkere meninger senere om hvordan han vil ha det. :)

Skuvseng kunne jeg absolutt tenkt meg til rommet hans forresten.

Skrevet

Vi driver på og lager til tullemor.. litt shabby chick stil eller hva det heter.

Lys gammeldags romantisk stil.

Kjører rosa, grønt og hvitt.

Skrevet

På barnerommet til guttene våre har vi ei god blåfarge på veggene, hvite senger og hyller. Vi har en kommode malt i glade barnefarger, likeså barnemøblene, hvite ikeagardiner med koselig mønster. Trivelige tegninger (av ungene) og morsomme dyretegninger i hvite rammer.

Skrevet

vegger og møbler er nøytrale her, men gardiner ol. bytter jeg etter humøret :-D

Skrevet

Trodde det var super in med temarom jeg.Men ser jo nå at det ikke er så vanlig.Har aldri hatt sansen for det heller jeg da.

Skrevet

Minstegutten vår har rom med hvit og blå vertikale tjukke striper.

resten av møblene er hvite...........

Har blå/hvut rutete stoff kurver i hylla hans, de fienste barnebøkene og litt teddybjørner.

Sauskinn på gulvet.

Eldstemann har hvite vegger, mørkebrunt skap, hvit kommode og hvit hylle( med sånne kvadratiske rom/hyller fra Ikea.....Bilder i hvite ranner fra Kardemommeby på veggen, et bilde jeg har malt og 3 små bilder ei venninne av meg har malt med insekter på.......

Begge rommene er enkle og "rene " i stilen.... jeg får fnatt av sånne Disney tema rom med figurer og stæsj overalt og unngår det så lenge jeg kan : ))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...