Gå til innhold

Hva var du redd for som barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var redd:

- Grevlinger under senga (de kunne gnage på tærne mine!)

- Neandertalere i skapet (de ville jo ikke forstått hva jeg sa om jeg hadde prøvd å snakke med dem...)

- Spøkelser i taket som kunne legge den kalde handa si på panna mi (den dag idag klarer jeg ikke ligge på ryggen å sove)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slanger, og vi hadde det i hagen:)

Klovner og vampyrer.

Skrevet

I huset jeg vokste opp ble det sagt at det spøkte.

Så i den ene stua hang det et bilde av min fosterfars bestefar,og jeg følte alltid at han kikket på meg når jeg gikk gjennom den stua,samme i hvilken ende jeg sto;-)

Skrevet

Jeg var livredd for at det skulle bli krig! Det er det jeg husker jeg var mest redd for av alt! Uff, kunne bare begynne å grine plutselig fordi jeg tenkte så mye på det...hehe

Skrevet

slanger og krig...vel er nå redd for det nå også ;-)

Skrevet

Mørket, det er jeg egentlig ennå men ikke på samme måte som da jeg var barn.

Skrevet

mørket og nissen

Skrevet

Jeg var så redd for at mamma og pappa skulle dø.....Det er visst ganske vanlig, har jeg fått vite i ettertid.

Ellers var jeg, og er fortsatt, livredd hunder.....

Skrevet

Klovner..og Hai(!). Turte aldri å svømme langt ut, og holdt meg på grunna. Var helt sikker på at det var hvithai overalt!! (Haisommer er ikke noe for små piker).

Skrevet

Jeg var redd for å bli kidnappet og drept.

Husker det veldig godt da hun vesle Marianne i Risør ble sporløst borte i Risør ca 1981. Sikkert mye pga mediaomtale av den saken som gjorde meg så redd.

Skrevet

Bob i Twin Peaks.... Eller da var jeg kanskje ungdom. Men han var ekkel altså. Grøsser av han den dag i dag :-)

Skrevet

Huff ja, den saken husker jeg godt. Det gjordeinntrykk. Jeg var ganske redd for kidnappere også. Fylliker, tyver og kidnappere var skumle ting. I tillegg til slemme barn som var eldre enn meg.

Skrevet

Jeg var også redd klovner! Liker dem ikke nå heller...

Skrevet

Mørket, og det er jeg enda faktisk:)

Skrevet

haha...jeg var LIVREDD og da mener jeg HYSTERISK redd også...for et leke insekt som bestevenninna mi hadde, det var en sånn gresshoppelignende sak sim var veldig naturtro og som "skalv" litt siden den var av noe mykplast greier...enda jeg VISTE den var et leketøy så var jeg vanvittig redd.,.og dette var jo morsomt for vennnna i da...vi var vel 5år den tida...ene gangen hun kasta den på meg så pælma jeg den ut gjenno et åpent voindu og nedi en svær busk..men jaggu fant hun den ikke igjen.. Var faktisk så redd at jeg ei lang periode nekta besøke henne..

Skrevet

BRANN. Husker veldig godt jeg så en rekonstruksjon på tv en kveld.. da var det ikke moro å legge seg!! Ligger av og til og tenker på det på kvelden enda, og håper inderlig vi slipper å oppleve det..

Mørket på vaskerommet og under trappa om kvelden. Vi hadde stoore vinduer og mørk skog bak huset og ingen gatelys e.l, så jeg unngikk litt å kikke ut av vinduene på kvelden:)

Skrevet

*edderkopper *småkryp generelt *gå ute alene i mørket *klovner

er faktisk redd dette ennå jeg:/ har helt angst for edderkopper og småkryp,klovner får jeg mareritt av og mørket helt alene liker jeg absulutt ikke.

Skrevet

Jeg var redd for å trekke ned på do.

Husker jeg gjorde mitt fornødne, tok på meg buksa, vasket hendene, stilte meg så langt unna do som mulig, strakk meg frem og trakk ned, pilte ut og slo døra igjen.

Aner ikke hvorfor, kanskje noe med lyden å gjøre, eller historien om dodraugen som jeg hadde hørt på radio? hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...