Gå til innhold

Vet noen av dere dette???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vet dere om dette er sant?

 

Har hørt om at kan vite hva det blir gutt eller jente, når det gjelder hjerteslagen. Gutt har under 140 og jenter har over 140, er dette sant????

 

Babyen min har fra 145- 150...

 

 

En som er spent på hva det kan bli :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror dette varierer veldig fra baby til baby. ;)

Babyen min har ligget på 150 hver gang de har målt, og jeg har en gutt i magen. :)

 

Mener jeg har lest flere innlegg om dette der det varierer veldig på kjønn og hjerteslag.. :) Men jeg skjønner absolutt at du er nysgjerrig! :P

Skrevet

Bare tull!!

 

Har fire jeg, to av hvert kjønn, og ALLE har til tider variert fra 136-150.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...