Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille sjamør er for tiden veldig mammadalt, det er mamma, mamma, mamma, han er et år til torsdag:-).

Han er super pappa gutt også, men er som sagt en liten søt mammadalt for tiden. Svigermor sier at alle barn er mammadalter, men det er ikke min erfaring. To av våre nærmeste venner sine barn er pappadalter. Hva er ders småtroll?? :-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MAMMMMMMMA

Skrevet

MAMMADALT....................

Pappa er også fin, men er jeg i nærheten så er ikke han

fulgt så innteressant lenger

Skrevet

mammadalt her også, alltid vært:) den siste tiden har hun blitt litt pappadalt også, men ikke hvis jeg er i nærheten :P hun er 14 mnd!

Skrevet

mammadalt...... mamma uansett her i huset... he he he

Skrevet

her er det pappadalt delux hehe kanskje ikke så rart når det er pappan som leverer og henter han i bhg + legger han om kvelden.....:)

er spendt å se hva linnea blir :)

Skrevet

Fra 0-1 år veldig pappadalt!!=)

Men etter fylte 1 år henger han i "skjørtekanten" min hele tiden, kun mamma, mamma!!!

Skrevet

Meget mammadalt, ja. Det har hun vært fra dag en. Men, jeg merker at nå som hun har blitt eldre, har pappa også blitt litt mer populær.

Men, er nok meg som er mest poppis :-)

Skrevet

Her er det pappa for alle penga!! Hehe, helt siden snuppa på 16 mnd ble født har hun vært pappadalt:) Og det er heeeeelt greit!! De er jo bare så skjønne der de sitter i sofaen med fotballdrakter som matcher og er de besteste beste venner i hele verden!! Smelter mitt mors-og konehjerte mer enn noe annet :)

Det er pappa som legger hver kveld og det er ikke sjeldent jeg må tørke en tåre i øyekroken når han finner på sanger om hvor høyt han elsker henne.. sukk, er det rart jeg forelsker meg i mannen igjen og igjen:)

Skrevet

Han er en gedigen mammdalt:) Koselig det.

Skrevet

De to første mamma dalter, nr tre en ordentlig pappa dalt. Endelig fikk mannen litt "valutta" for alt "strevet" også:) Han viser en ny side av seg selv, nå når han ser hvordan det er å virkelig bli elsket av ett lite nurk på ett år:) Og det gode er att han klarer å strø dette over alle barna, alle nyter godt av att minsten er pappadalt:9

Skrevet

Litt begge deler her i huset.. :)

Skrevet

mammadalt, og det tredde i kraft etter at han fyllte året. MAAAAMMMAAAA

Skrevet

Mammadalt,men blitt mere pappadalt etter den lille kom for 4 uke siden =)

Skrevet

Mammadalt men ser at han blir mer søkende til pappan også etterhvert, noe jeg synes er kjempefint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...