Matildesnusk + lille ups Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Vi har ei Candy vaskemaskin, og jeg har merka meg at etter hver vask ligger det igjen vaskepulverrester i rommet hvor en har tøymykner. Jeg er jo redd for at dette betyr at ikke alt vaskemiddel blir skylt vekk fra klærne. Hva er dette da? Noen andre som har opplevd det?
volvo-mamma Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 prøv å etter fylle vann i maskinen når du vasker klær ... Hell venne der hvor sepen skal være,dette hjelper til at klærene blir renere og sepen blir skyllt ut Jeg etter fyller slik at det er vann til midt på døren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå