Gå til innhold

Vaskemaskin-trøbbel


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei Candy vaskemaskin, og jeg har merka meg at etter hver vask ligger det igjen vaskepulverrester i rommet hvor en har tøymykner. Jeg er jo redd for at dette betyr at ikke alt vaskemiddel blir skylt vekk fra klærne. Hva er dette da? Noen andre som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å etter fylle vann i maskinen når du vasker klær ...

Hell venne der hvor sepen skal være,dette hjelper til at klærene blir renere og sepen blir skyllt ut :)

 

Jeg etter fyller slik at det er vann til midt på døren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...