enik<3M06&L08<3 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 kjempe gøy om dere legger igjen en hilsen også, og gjerne adresse vist dere har hjemmeside:) min er www.alleoss.eyecatcher.no
Hilde_85 Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Nå har jeg vært å titta på sia de Har ikke hjemmeside Men siden din var fin Syns den ticker-tingen du hadde var kul og prøvde å få den som signatur på ett forum men det gikk ikke da jeg hadde bare html kode og jeg trenger en annen kode eller noe. Syns den var så kul den lille babyen som snuret rundt inni en boble
enik<3M06&L08<3 Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 tusen takk:) ja den er kul, og morsom og følge med den, får den vokser i takt med babyen:) før hadde den ikke ben osv, hihi...
Edelweis Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 så fin side du har=) veldig ryddig og oversiktelig, å kjekke gutter=) magen din var stor da=) akk, bare jeg hadde kommet på å ta bilde av megen for hver mnd! hehe.. takk for titten=)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 tusen takk:) det var veldig koselig og høre:) jeg er flinkere til og huske og ta bilder hver mnd nå enn jeg var forrige gang. hehe... takk får at du tok deg tid til og titte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå