Gå til innhold

For et herremåltid!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har akkurat jeg og samboer spist deilig biff med fløtegratinerte poteter, maiskolber og saus.

Til dessert hadde vi creme brule is med varme bær, hakkede mandler og eggelikør på *mmmmm*

 

Hvorfor gå på restaurant når man kan kose seg med så god mat hjemme :-)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Vi har spist fondue med kylling og biff. Tilbehør som maiskolber, grønn paprika fylt med ost, sopp, rød paprika, sjalottløk, brokkoli, rå gulerøtter, hvitløksbaguetter og pesto. Selfølgelig en flaske rødvin med påfølgende Yade sjokolade (grønn).

Skrevet

Utrolig godt det hørtes ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...