Spirevipp med go`gutten Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Nå har akkurat jeg og samboer spist deilig biff med fløtegratinerte poteter, maiskolber og saus. Til dessert hadde vi creme brule is med varme bær, hakkede mandler og eggelikør på *mmmmm* Hvorfor gå på restaurant når man kan kose seg med så god mat hjemme :-)
lille krapyl=) Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Enig! Vi har spist fondue med kylling og biff. Tilbehør som maiskolber, grønn paprika fylt med ost, sopp, rød paprika, sjalottløk, brokkoli, rå gulerøtter, hvitløksbaguetter og pesto. Selfølgelig en flaske rødvin med påfølgende Yade sjokolade (grønn).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå