Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen andre enn meg som liker retzina? Det er alkoholpolitisk uklokt, blant mye annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jo, jeg liker Retzina:) Har bodd i Hellas da, så jeg er nok miljøskadd..

Skrevet

Komme og hjelpedrikke? Trodde den skulle deles, serru - derav volum.

Skrevet

Å det hadde vært ille gøtt!!

Det er skikkelig kjipt å fortsatt nattamme unger som er flaskenektere altså... :(

Skrevet

Nattamming kan'kje vara evig veit du, kan aldri vara evig..

Skrevet

Jeg håper virkelig ikke det. Hun er snart 10 måneder nå, og fortsatt er det heeeelt krise om vi prøver å nekte henne pupp om natten:(

Skrevet

Vært der, ja. Var villig til å selge mora mi for sammenhengende søvn.

Skrevet

Ingen dårlig ide... Jeg har ei mor du kan få rimelig hvis du kan trylle litt:)

Skrevet

Kan ikke trylle. Men kan anbefale - om du virkelig vil slutte med nattamming - å flytte mamma og puppen til ei venninne (der hun i tillegg kan få sove ordentlig), mens pappa er bad cop og fikser avvenning - det er grenser for hva en skal tåle. Samme gjelder forøvrig barnehagetilvenning.

Skrevet

Nei vet du, jeg holder ut en stund til:) Hun spiser litt dårlig. er snart 10 måneder og veier 6,6 kilo så jeg har lite lyst til å sulte henne, om enn bare for noen netter...

Barnehagetilvenning trenger vi heldigvis ikke tenke på før i august. Skyver det foran meg, for jeg blir nervevrak av tanken...

Skrevet

Oj, ja da skjønner jeg deg godt. Jeg hadde smultbollebeibis sist og da var det nok på ti måneder.

Husker jeg møtte ei mor som stod og gråt bak ungens barnehage, hadde levert sneipen for første gang og han skreik som et vilt dyr, selvsagt. Igjen, det der er en mannejobb, udiskutabelt, i det minste til menn kan ta fødinga.

Skrevet

Huff. Grusomme saker det der. Det værste er at jeg sannsynligvis ikke får sneket meg unna det heller siden han må jobbe:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...